کد خبر 768625
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
نبرد خانه به خانه ارتش عراق با داعش در غرب موصل

پلیس فدرال عراق از آزادی ۵۰ درصد مساحت ناحیه العیاضه در شمال منطقه تلعفر در غرب استان نینوای این کشور خبر داد.

 به گزارش مشرق به نقل از شبکه تلویزیونی السومریه نیوز، سرلشکر رائد جودت فرمانده پلیس فدرال عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای پلیس فدرال عراق به پیشروی خود از سه محور به سمت مرکز ناحیه العیاضه آخرین مقر داعش در شمال تلعفر ادامه می دهند و 50 درصد مساحت این ناحیه را بازپس گرفته اند.

وی افزود: نیروهای پلیس فدرال یگان های پشتیبانی و تک تیراندازهای خود را در ارتفاعات ساسان و ساختمانها مستقر کرده است و بر شدت حملات موشکی خود به مقرهای داعش افزوده است.

فرماندعی عملیات "تلعفر ما می آییم" روز سه شنبه اعلام کرد که یورش به ناحیه العیاضه برای آزادسازی آن از دست گروه تروریستی داعش را آغاز کرده است.

انفجار دو بمب در جنوب شهر بلد

یک منبع امنیتی عراقی از انفجار دو بمب در مسیر نیروهای الحشد الشعبی در جنوب شهر بلد در استان صلاح الدین این کشور خبر داد.

وی گفت: این دو بمب در کنار جاده کار گذاشته شده بود که سه شنبه شب در مسیر تیپ 43 نیروهای الجشد الشعبی در جنوب شهر بلد منفجر شد اما خوشبختانه تنها یک زخمی برجای گذاشت.

انفجار خودروی بمبگذاری شده داعش

ارتش عراق فایلی ویدئویی را منتشر کرد که لحظه فرار یکی از عاملان انتحاری داعش و انفجار خودروی بمبگذاری شده او در نزدیک شهر موصل را نشان می دهد.

این فایل ویدئویی نشان می دهد که یک خودروی بمبگذاری شده درسایه نبرد شدید نیروهای عراقی و عناصر مسلح داعش به سرعت به سمت یک سری ساختمان حرکت می کند اما ناگهان در نزدیک ساختمانها توقف می کند و عامل انتحاری سوار بر آن فرار را بر قرار ترجیح داده و پای پیاده فرار می کند.

نیروهای عراقی نیز سپس خودروی بمبگذاری شده را با شلیک راکت منفجر می کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس