کد خبر 767780
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
دستگیری

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان مجلس فرماندهی انتظامی استان البرز از صدور رای دادگاه به مدت ۶ ماه حبس برای فردی که به صورت مکرر برای مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مزاحمت ایجاد کرده می‌کرد، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ مصطفی نگهبان گفت: در پی اعلام اپراتورهای مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر این که فرد ناشناسی به صورت مکرر ضمن تماس تلفنی با این مرکز علاوه بر ایجاد مزاحمت، موجب اخلال در ماموریت‌های محوله شده است، موضوع از سوی اداره حقوقی استان در مراجع قضائی مطرح و نسبت به نامبرده طرح شکایت شد.

وی با بیان این که با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران، متهم شناسایی شد؛ افزود: بلافاصله خط تلفن نامبرده قطع و با برگزاری جلسات متعدد قضائی پس از صدور رای ن‌هایی دادگاه، متهم به ۶ ماه حبس محکوم شد.

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان مجلس فرماندهی انتظامی استان البرز ضمن تقدیر از تعامل سازنده دستگاه قضائی استان با مجموعه انتظامی اظهار داشت: فلسفه وجودی سامانه مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ارتقاء خدمت رسانی و تسریع در پاسخگویی به مردم است و مزاحمت‌های برخی افراد و اخلال در سیستم پیام رسانی، موجب تضییع حقوق قانونی شهروندان شده و پلیس با افراد هنجارشکن در حیطه وظایف قانونی به صورت جدی برخورد خواهد کرد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
    6 1
    110 نیازمند اور ژانس هوائی در همه شهرستانها است در کوههای شمال غرب شهرستا رزن ارازل اوباش در کوهها به ما حمله کردند پلیس به دلیل نبود وسائل نتوانست کمکی بما انجام بدهد ارازل اوباش ضرب و جرح شدیدی روی ما انجام دادند.
    • IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
      0 0
      باید کسانی که مزاحمت تلفنی برای پلیس، اورژانس و آتش نشانی ایجاد میکنن رو به زندانهای طولانی یا تبعیدهای سخت محکوم کرد چون خدا میدونه اینا باعث میشن جون چند نفر بیگناه گرفته بشه
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
    4 2
    مزاحم تلفنی مریض روانیه جاش تو زندان نیست باید بره تیمارستان
    • ا IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
      0 0
      واقعا,بازی بازی با دم شیرم بازی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس