کد خبر 753018
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲
مهران مدیری

استقبال از «ساعت ۵ عصر» به حدی بود که مهران مدیری از اولین سانس‌های فیلم در پردیس کورش حضور پیدا کرد تا در کنار مردم، فیلم را ببیند و با آن‌ها گفت‌وگو کند.

به گزارش مشرق، علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران با اشاره به استقبال مخاطبان از این فیلم گفت: بیش از ۶۴ هزار و ۳۳۰ نفر در کل کشور، در روز اول اکران «ساعت ۵ عصر» به تماشای این فیلم در ۵۲۰ سانس نشستند. همچنین رکورد بیشترین تعداد سانس در یک سینما با ۵۴ سانس در یک سینما شکسته شد. از این نظر، فیلم مهران مدیری توانست رکوردهای قبلی درباره تعداد مخاطب در روز اول و همچنین سانس‌های اختصاص داده شده را از آن خود کند.

وی افزود: «ساعت ۵ عصر» که رکورد بیشترین فروش اینترنتی روز اول اکران یک فیلم را به دست آورده بود، توانست با مجموع فروش ۷۰۰ میلیون تومانی، رکورد بیشترین فروش روز اول اکران فیلم‌ها را نزدیک به یکصد میلیون تومان افزایش دهد.

مدیر دفتر فیلمیران با ابراز امیدواری از تداوم استقبال مخاطب از این فیلم اظهار کرد: استقبال از «ساعت ۵ عصر» به حدی بود که مهران مدیری از اولین سانس‌های فیلم در پردیس کورش حضور پیدا کرد تا در کنار مردم، فیلم را ببیند و با آن‌ها گفت‌وگو کند.

بر اساس این گزارش، اکران فیلم سینمایی «ساعت ۵ عصر» به کارگردانی مهران مدیری از جمعه ۳۰ تیرماه در سینماها آغاز و با استقبال قابل توجهی روبرو شده است. مهران مدیری امروز (شنبه ۳۱ تیرماه) از ساعت ۱۷ تا ۳ بامداد فردا در پردیس کورش در کنار مخاطبان خواهد بود و در روزهای دیگر، در سینماهای دیگر تهران و شهرستان‌ها حضور پیدا می‌کند.

منبع: روزنامه صبا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • دکتر گاوچرون از کومور IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    2 4
    دین دین دین ☚ آیا میدانستید: ...
  • علی IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    0 0
    بدبختای کشور فروش
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    1 0
    به نظر من مهران مدیری حقیقتا یک کارگردان و بازیگر مردمیه
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    0 0
    گاوچرون تو یو تیوب که زیاد فحش میدادی مشرق فیلتر میکنه ها
  • hamed IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    0 0
    دیدن این فیلم به مثابه دیدن درون کارگردان است . شاید شنیده باشید به مهران مدیری شکلات تلخ گویند. این فیلم نیز چنین است یعنی این فیلم در ژانر کمدی قرار نمی گیرد بلکه باید آن را در دسته فیلم های طنز قرار داد. این فیلم طنز را به خوبی به نمایش کشیده است. در طنز با روشی شادگونه مسائل و مشکلات تلخ اجتماعی روایت می شود تا در مخاطب نفوذ یافته و اثر گذارد. این فیلم نیز این چنین است. از نظر روایت مشکلی چندانی نداشته و روان است. اما در شخصیت پردازی اندکی جای کار دارد . که از مدیری این اندکی جای کار انتظار نمی رفت اما با توجه به مدت زمان فیلم و نگهداشتن جوانب احتیاطی که در آثار منتقدانه رعایت می شود تا فیلم از مشکلات مجوز و ممیزی دور بماند این قسمت نیز قابل قبول می نماید. فضا های روایت اثر هوشمندانه و آگاهانه انتخاب گشته و انجام برخی بزرگ نمای ها به روح اثر نمود بیشتری بخشیده است. اثر هدف و حرف خود را در پیچ و خم داستان ساده آن گم نکرده و به حواش اضافی نمی پردازد. با این همه نقاط ضعفی در اثر وجود دارد که با توجه به سابقه نه چندان زیاد مهران مدیری به عنوان کارگردان سینمایی می توان از آنها چشم پوشی کرد. امید است این کارگردان توانا با ماندن در سینما و افزایش توانمندی خود در این ارثه به عنوان کارگردان روحی جدید در سینمای طنز پرداز _ ونه کمدی _ ایران بدمد. توصیه اگر بدنبال اثری صرفا کمدی و خنده دار می گردید این فیلم شاید رضایت شما را به خوبی جلب نکند ولی اگر به دنبال طنزی اجتماعی با مفاهیم آشنا می گردید این فیلم حتما رضایت شما را به خوبی جلب می کند.
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    0 0
    روش کار کنید شاید دور بعد انتخابات رو نزدیک باختید.تتلو رو هم بذارید پوششی
  • IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    1 0
    افرین به غیرتش هر چند که بهتر هم میتونست باشه
  • ایمان IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    1 0
    دم غیرتت گرم.ایرانی نیست ولی داره به اون سه تا میگه من دفاع نمیکنم ولی شما دارید به کشورتون حمله میکنید.تا کی میخوان از این جلسه های دروغین بزارید وطن فروشها؟ زنده باد ایران.زنده باد سپاه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس