به گزارش مشرق، مهدی قاسم زاده، فعال رسانه، در توئیتی نوشت:

مدعی بودند که فایل صوتی جناب ظریف برای ثبت در تاریخ شفاهی ضبط شده و به بیرون درز کرده (حتی خواهان ورود نهادهای امنیتی به ماجرا شدند) اما امروز جناب لیلاز (بعنوان فرد مصاحبه کننده) فرموده‌اند که افشای این فایل عمدی و با هدف پالس به آمریکا برای تداوم دولت روحانی بوده است!

هرچند برای قضاوت بهتر باید منتظر واکنش دیگر افراد درگیر در این ماجرا بود اما باتوجه به سوابق قبلی این جماعت در ذبح کردنِ منافع ملی بخاطر منافع سیاسی و جناحی‌شان، ادعای جناب لیلاز زیاد هم نمیتواند بی‌راه باشد؛ هنوز خاطره برخی التماس‌ها و تعجیل‌ها برای توافق از یادها پاک نشده است!

برگی دیگر از دفتر سوابق جماعتی که در ذبح کردنِ منافع ملی استادند!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    9 0
    هدر رفتن ۸ سال عمر ملت در دولت روحانی کم چیزیه؟ اقایون دستگاه قضا عمر ملت مصداق حمایت از از حقوق عامه نمیشه؟
    • IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      7 0
      تفاوت اصلاح طلبان تهوع آور با انقلابیون که به حرف رهبر معظم انقلاب و ولی فقیه اعتماد و اعتقاد کامل دارند در همین است که وضعی را که پیروان ولی فقیه در همان ابتدا می توانند پیش بینی کنند و با درایت و تدبیر اعلام موضع کنند، اصلاح طلبان یا هرگز نمی فهمند یا هنگامی می فهمند که دیگر فهمیدن شان ثمری ندارد! مانند قیام توابین پس از واقعه عاشورا ! به اعترافات سعید لیلاز دقت کنید، متوجه می شوید!!
  • سید فروزان CH ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    6 0
    دقیقا در جهت اهداف غرب آن سخنان را مثلا افشا کردند جواد ، با توییت اخیر خود نشان داد که منافع ملی اصلا برایش مهم نیست ،اینکه روز بعد از ملاقات وزرای ایران و عربستان توییت میزد که یگ دانشجویان شرف دارد به حکام سعود ،دقیقا بر خلاف منافع ملی است . تیره کردن روابط با سعود یعنی باعث روابط رسمی عربستان با رژیم اشغالکر است ، آنچه را که غرب و صهیونیستها چندین سال در تلاش برای ایجاد این رابطه هستند و ایران مانع از اجرای آن ، جناب ؟ سعی دارد با توییت و پیغام و مصاحبه تسهیل کند این هدف صهیونیستها را
  • رضا IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    3 14
    اتفاقاً خیلی از اصلاح طلب ها مععنقدند خود جناب لیلاز متهم ردیف اوله و فرا فکنی الآن شون هم بخاطر رقابت های درون حزبی و انتخاباتیه ! الله اعلم !
  • مهدی US ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    7 0
    یک مشت اشغال بدرد نخور
  • IR ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    0 0
    نه خیر داده برای اون سند بی خوده بی بیسی موصوع میتراشه ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس