کد خبر 621422
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷

کارشناس کشتی کشورمان و عضو کمیته رسانه ای فدراسیون جهانی در ارزیابی عملکرد کشتی گیران آزاد و فرنگی کشورمان درالمپیک ریو گفت: اگرچه در کشتی فرنگی به اهداف خود نرسیدیم اما کشتی آزاد کارنامه خوبی از خود برجای گذاشت.

به گزارش مشرق، صدرالدین کاظمی کارشناس کشتی کشورمان در خصوص عملکرد تیم های کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در المپیک 2016، گفت: آنچه مسلم است در کشتی فرنگی به هدف خود نرسیدیم. انتظار ما حداقل عملکردی مطلوب در شان این تیم بود که متاسفانه به این مهم نرسیدیم.

وی با تاکید براینکه تیم آماده حضور در المپیک نبود، ادامه داد: خیلی ها پیش بینی کردند که کشتی فرنگی ایران می تواند 3 مدال طلا بگیرد اما به سبب نبود آمادگی این مهم محقق نشد.
به گفته وی، میانگین سنی تیم بالا بود ضمن اینکه تمرینات مناسبی در خصوص بحث بدنسازی نداشتیم.

کارشناس کشتی ایران، گفت: یکی دیگر از مشکلات تیم ملی کشتی فرنگی ایران این بود که در مسیر قوانین روز بین المللی حرکتی نداشت.

وی تصریح کرد: در کشتی آزاد فراتر از انتظار ظاهر شد و ما با نداشتن ستاره نامدار و لشگری از مصدومان کارنامه بسیار خوبی داشتیم و نشان می دهد تمرینات این تیم هدفمند تر و علمی تر بوده است.

کاظمی اظهار کرد: در کشتی آزاد به غیر از میثم نصیری که در حد المپیک نبود و علیرضا کریمی که در اندازه های خود نبود سایر کشتی گیران عملکرد بسیار خوبی داشتند و کشتی های زیبایی را از آنها دیدیم.

وی افزود: کشتی آزاد ناکامی 16 ساله را پایان داد و کارنامه آنها بسیار بهتر از کشتی فرنگی بود.

کارشناس کشتی ایران در خصوص اعتراض زیاد ورزشکاران کشورمان به داوری ها، گفت: به غیر از دیدار رضا یزدانی مقابل حریف آذربایجانی و دیدار حسن یزدانی در فینال مشکل داوری نداشتیم.

وی افزود: آشکار بود بخشی از داوران از کشتی گیران آذربایجانی و روس در مسابقات حمایت می کنند.

عضو کمیسیون رسانه ای فدراسیون جهانی کشتی، اظهار کرد: آذربایجان حامی مالی فدراسیون جهانی کشتی است و حمایت های خوبی دارند اما اگر کشتی گیران قدرتمند عمل می کردند داوران کاری نمی تواند انجام دهند.

وی افزود: داوری در المپیک ریو نسبت به سایر مسابقات گذشته بسیار بهتر بود. تیم ایران هم فقط رضا یزدانی از داوری لطمه خورد.

کاظمی در خصوص شکایت فدراسیون کشتی از داور کشتی رضا یزدانی، گفت: این شکایت به جایی نخواهد رسید و ایکاش خود یزدانی به فکر جبران در سه دقیقه دوم بود.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس