کد خبر 616074
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰

رئیس سازمان امور مالیاتی که سال گذشته سکان این سازمان را در دست گرفت، به‌تازگی تغییرات مدیران مناطق سازمان را آغاز کرده است.

به گزارش مشرق، جا به جایی برخی مدیران از سوی سیدکامل تقوی‌نژاد رئیس سازمان مالیاتی در کمتر از یکسال از حضور در این سازمان کلید خورد.

بر اساس این گزارش‌ها در استان تهران مدیران ادارات کل مالیاتی شهرری، غرب تهران، شمیرانات، شمال تهران، جابه‌جا شده و همچنین این تعییرات به استان‌های تبریز، قم، کهگیلویه و زنجان رسیده است.

بر اساس اطلاعات واصله در حال حاضر احمدرضا شام‌بیاتی مدیرکل پیشین امور مالیاتی شمیرانات به عنوان مدیرکل جدید شهرری، علیرضا خوشبخت مدیرکل سابق غرب تهران، به عنوان مدیرکل شمیرانات و رسول رسولی مدیرکل مالیاتی استان آذربایجان غربی به اداره کل شمال تهران و غلامی از اداره کل شمیرانات به اداره کل غرب تهران رفته‌اند.

همچنین حسنی در اداره کل مالیاتی در استان قم جای خود را به امدادی‌فر مدیرکل استان کهگیلویه و بویراحمد داده و شریفی از استان زنجان به تبریز منتقل شد.

بسیاری از کارشناسان تغییر تحولات و جابه‌جایی مدیران مالیاتی سراسر کشور را در راستای عملیاتی شدن طرح جامع مالیاتی و افزایش کارآمدی به منظور افزایش درآمدها و ارتقای سهم مالیات از بودجه و نیز مبارزه با فرار مالیاتی عنوان می‌کند.

طبق این اطلاعات برخی اخبار غیررسمی تغییرات بیشتری را در راستای تحول نظام مالیاتی پیش‌بینی می‌کنند.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ali ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
    0 0
    ظاهرا فقط جابجایی برخی مدیران عالی صورت گرفته است و متاسفانه به نظر می رسد همچنان تحولی در سازمان امور مالیاتی صورت نخواهد پذیرفت.
  • ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
    0 0
    جابجایی های انجام شده یا درحال انجام دردی را از سازمان دوا نمی کند. اصلاح تصمیم انقلابی می خواهد. افرادی که ویژه خواهی ، زیاده خواهی و برتری طلبی توی خون آنهاست فرقی نمی کند که کجای مملکت را برای ویران کردن به آنها بسپارند. مهم انتخاب مدیران شایسته ولایق و پاک می باشد که دروضعیت کنونی چنین کاری امکان پذیرنیست. اوضاع و احوال کنونی من را به یاد اواخر دوران ساسانیان می اندازد حال ببینیم لشکر قادسیه از کجا حمله کند.
  • احمدی ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
    1 0
    هم اکنون رانت سیاسی با شدت تمام بر دستگاه مالیاتی کشور سایه افکنده است. تعدادی از مدیران مالیاتی که سابقه خدمتشان (اگر بتوان گفت خدمت) از مرز 40 سال هم گذشته است همچنان از رانت سیاسی استفاده می کنند و حتی برخی از آنها هم که بازنشسته شده اند نیز پس از مدت کوتاهی حکم بازنشستگی شان لغو شده و مجددا شروع به کار کرده اند. امیدی به اصلاح نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس