کد خبر 601862
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

مهدی بی باک می گوید اگر تکواندوکاران ایران بتوانند مبارزه خود را انجام دهند به مدال می رسند.

به گزارش مشرق، مربی تیم ملی تکواندو در خصوص رقبای ملی پوشان در المپیک گفت: رقبایی که در المپیک حضور دارند همگی خوب هستند و هر کس که پا به المپیک می گذارد با انگیزه کسب مدال می آید. تقریبا رقبا قطعی شده اند، البته کشورها می‌توانند نماینده دیگری به المپیک اعزام کنند.

وی افزود: ما بر حسب قرعهای که داریم برنامه می‌ریزیم و رقبا را آنالیز کردهایم. اما تکواندوکاران ایران برای مدال پا به میدان المپیک می‌گذارند و برایشان قرعه فرقی ندارد. کسی با این انگیزه مبارزه می کند نحوه چیدمان جدول برایش اهمیتی ندارد.

بی باک با بیان این که نمایندگان ایران در آمادگی خوبی به سر می برند ، خاطر نشان کرد : تمرینات به خوبی سپری می شود و انگیزه هر سه ملی‌پوش( عاشورزاده، خدابخشی و مردانی) زیاد است. طوری برنامه ریخته ایم که روز المپیک بهترین روز نمایندگان ایران باشد. اگر روز تکواندوکاران ایران باشد و مبارزه خوب خود را انجام دهند، هر سه شانس مدال المپیک دارند.

مربی تیم ملی تکواندو تصریح کرد: نمایندگان ما اولین حضور خود را در المپیک تجربه می کنند، اما پیش از این با حضور در رقابت های بین المللی از جمله مسابقات جهانی و گرند پری تجربه لازم را کسب کرده اند.  شرایط فینال گرند پری حتی از المپیک هم سخت تر بود. حضور در این میادین به تکواندوکاران ما خیلی کمک کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در المپیک بار روانی زیاد است زیرا اکثر ورزشکاران آمادگی لازم را دارند و غلبه بر فشار روحی باعث موفقیت میشود. موازی با مسائل فنی، از نظر ذهنی نیز تکواندوکاران را آماده می‌کنیم. از نظر من هر سه نماینده ایران می‌توانند مدال آور باشند و به همه آنها امیدوارم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس