کد خبر 576727
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶

مهدی محمدی درباره تلاش ناکام غربگرایان برای بدل کردن برجام به یک توافق کارآمد نوشت: کیست که نداند امریکا وقتی از این موضوعات سخن می‌گوید در واقع «برنامه ژئوپلتیکی ایران» را هدف گرفته است.

به گزارش مشرق، مهدی محمدی کارشناس امور سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:

 ناکامی در بدل کردن برجام به یک توافق کارآمد، شاید برای کشور نگران کننده باشد اما برای غربگرایان ایرانی ظاهرا خبر خوبی است. به این بهانه، در همین یکی دو هفته، مذاکراتی را با نهادهایی شروع کرده اند که عن قریب به حوزه های برنامه منطقه ای، فعالیت های نظامی متعارف، برنامه موشکی و نهایتا همه حوزه های مرتبط با سپاه کشیده خواهد شد.

ظاهرا مسئله، البته بحث درباره مسائلی مانند پولشویی و تامین مالی تروریسم است ولی کیست که نداند امریکا وقتی از این موضوعات سخن می گوید در واقع «برنامه ژئوپلتیکی ایران» را هدف گرفته است.

این مسئله جزئیات حیاتی دارد که از آن سخن خواهیم گفت منتها آنچه فعلا توجه به آن اهمیت دارد این است که برنامه پسابرجام امریکا گام به گام در حال اجراست؛ با یک تفاوت مهم نسبت به گذشته، و آن هم این است که این بار گمراه کردن افکار عمومی به سادگی میسر نخواهد بود چرا که "تجربه مهیبی" به نام برجام پیش روی ملت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ناشناس ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
    0 0
    درود .
  • یوسف بهلولی ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
    0 0
    با سلام چی بگم که منتشر کنی ؟ من هرچی بگم به گوشه قبای فلانی بر میخوره اخه برجام دیگه چه کوفتی بود که حالا پسابرجامش چی باشه در اخر یا دوباره میگن و دیگر هیچ یا میگن بیسوادای بی غیرت اخه این انصافه به منتقدا اینا رو بگی بعد دستاوردم نداشته باشی؟ تازه این قصه ظاهرا سر دراز دارد. بگیر منو برجام 1,2,3,4,5,6و الا ماشاالله.....!!!!!!!!! محض رضای خدا منتشرش کن
  • ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
    0 0
    آفرین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس