کد خبر 570174
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹

نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت در حال آماده شدن برای بیرون راندن تروریست‌های تکفیری از شهرک استراتژیک خان طومان هستند و به همین منظور در اطراف شهرک حمیره موضع گرفته‌اند.

به گزارش مشرق، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت خود را برای بازپس‌گیری شهرک استراتژیک خان طومان در حومه جنوبی حلب آماده می‌‌کنند و در اطراف شهرک حمیره واقع در جنوب شرقی حلب مستقر شده‌اند.

یک منبع نظامی سوری با بیان این مطلب گفت نیروهای ارتش و همپیمانان منتظر زمان مناسب هستند تا عملیات بازپس‌گیری خان طومان از تروریست‌های تکفیری را آغاز کنند.

اخبار دریافتی از جبهه جنوبی شهر حلب نشان می‌دهد که ارتش سوریه و نیروهای مقاومت از جمله تیپ فاطمیون، حزب الله و گروه‌های عراقی و مستشاران حاضر در حومه حلب در اطراف شهرک حمیره در جنوب شرقی خان طومان مستقر شده‌اند و برای انجام عملیات آزادسازی خان طومان آماده هستند.

از سوی دیگر جنگنده‌های ارتش سوریه عصر  امروز مواضع تروریست‌ها در الزربه، خان طومان و اطراف آن و منطقه سیلوها را بمباران کردند که به کشته شدن شمار زیادی از آنها منجر شد. همچنین یک خودروی حامل سلاح که در حال حرکت به سمت خان طومان بود، منهدم شد.

خبر دیگر این‌که گروه‌های تروریستی با نقض مجدد آتش بس در حلب، محله‌های مسکونی این شهر از جمله جمعیه الزهراء، الراموسه،‌کرم الجبل ونیز شهرک‌های نبل و الزهراء را با موشک و خمپاره هدف قرار دادند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رحیمی ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    این حرامزاده ها را بکشید . درود بر نیروهای مقاومت
  • ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    باید تروریست ها تکفیری حرم زاده را نابود کرد. چنان انتقامی از تروریست در حلب گرفته شود که در تاریخ بماند. پیروزی نزدیک است. مرگ بر خاندام ملعون و خبیث سعودی مرگ بر اردوغان
  • ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    درود بر نیروهای مقاومت. دست انتقام بلند است. همه تروریست های سوریه حرام زاده هستند.
  • مهدی ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    باید این ضدحمله قبل ازتثبیت موقعیت تروریستها انجام بشه الان مدت زیادی ازسقوط خان طومان نگذشته قبل ازایجادموانع باید حرکت کرد ودخلشون رو آورد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس