کد خبر 542412
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷

پنجمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر از امروز ۱۰ اسفندماه در تالار رودکی به همت کارگروه ‏ساماندهی مد و لباس کشور گشایش می یابد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حمید قبادی رئیس جشنواره مد و لباس فجر، با بیان اینکه در این دوره دوره‌های مد و چیدمان نمادها به گونه‌ای متفاوت اجرا می شود، گفت: علاوه بر این، برقراری تعامل و ارتباط با افراد الگوساز به ویژه بازیگران و هنرمندان مطرح، از دیگر اهداف و برنامه‌هایی است که این جشنواره دنبال می‌کند.

  وی ادامه داد: استفاده بیشتر از ابزارهای اطلاع‌رسانی و ابزارهای ارتباطی در فضای اجتماعی از دیگر نکاتی است که در جشنواره امسال مدنظر قرار داده شده است.

قبادی گفت: نکته مهم دیگری که در این دوره وجود دارد، جریان‌سازی جشنواره در جامعه است که در این دوره از جشنواره، داوری به صورت جدی‌تری اعمال می‌شود و کاربرد آثار ارائه شده و توجه به سطح کیفی از دیگر مواردی است که از قبل مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس جشنواره مد و لباس فجر افزود: ایجاد ارتباط بین طراحان و تولیدکنندگان که قرار است زمینه تولید انبوه را فراهم کند، از دیگر برنامه‌هایی است که در این جشنواره به آن توجه می‌شود.

همچنین امسال، بیش از 70 درصد طراحان که از هنرمندان مطرح و حرفه‌ای کشورمان هستند در این دوره شرکت کرده اند و در این دوره سعی شده، جشنواره‌های فرعی از بخش اصلی جدا و تخصصی‌تر شوند.

جزئیات جشنواره بین المللی مد و لباس فجر +فیلم 

وی ادامه داد: تفاوتی که در جشنواره امسال با دوره‌های قبل وجود دارد این است که ما بخش فروش را به صورت متمرکز نداریم؛ بلکه این بخش به صورت غیرمتمرکز در واحدهای صنفی که چهارچوب‌های ما را رعایت می‌کنند، انجام می‌شود و حدود هزار مرکز در سراسر کشور برای آن انتخاب شدند.

که در حال حاضر6 استان که شامل آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی، تبریز و قم جزء مراکز فروش قرار گرفته‌اند.

قبادی ادامه داد: علاوه بر تهران، در 12 استان دیگر نیز این جشنواره برگزار می‌شود. آذربایجان شرقی و غربی، بوشهر، فارس، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، گیلان، خوزستان، خراسان جنوبی، سمنان، البرز و کرمانشاه استان‌هایی هستند که برخی از آن‌ها کار خود را از اوایل بهمن شروع کردند و نیمی دیگر تا پایان اسفند به آن ادامه می‌دهند.

{$sepehr_media_1413769_400_300}
دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس