نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اظهار داشت بابت نقشی که در روند متوقف کردن دسترسی ایران به سلاح اتمی ایفا کرد، به خود افتخار می‌کند.

به گزارش مشرق به نقل از آسوشیتدپرس ؛ "هیلاری کلینتون،" نامزد انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا از حزب دمکرات، با اشاره به نهایی شدن برجام اظهار داشت: از نقشی که برعهده داشتم تا ما به اینجا و این مرحله برسیم و بتوانیم درباره توافقی مذاکره کنیم که برنامه تسلیحات هسته ای ایران را متوقف کند، به خود می بالم.

کلینتون در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ان بی سی نیوز در پاسخ به این سوال گوینده شبکه که پرسید: روز گذشته ما 100 میلیارد دلار به ایرانی ها دادیم و تنها یک تبادل در رابطه با زندانیان صورت گرفت، آیا شما به این موضوع توجه کردید و آیا از طرف دیگران نگران برنامه موشکی آنها نیستید، گفت: به این موضوع توجه کنید من از مدتها پیش گفته ام از نقشی که برعهده داشتم تا ما به اینجا و این مرحله برسیم و بتوانیم درباره توافقی مذاکره کنیم که برنامه تسلیحات هسته ای ایران را متوقف کند، به خود می بالم. من همچنین گفته ام که ما قصد داریم آنها را به روشی مسئولیت پذیر کنیم که اگر ایران از توافق منحرف شود آنگاه بدانند تبعاتی در انتظارشان خواهد بود.

وی در پاسخ به سوال درباره تبادل زندانیان اظهار داشت: من از اینکه زندانیان در راه خانه خود هستند بسیار خوشحال و مسرور شدم. این نشانه خوبی است. ما هنوز شاهد بازگشت "باب لوینسون" به کشور نیستیم. کارهای بیشتری باید انجام شود. اگر اجرایی سازی توافق به روشی که من انتظار دارم موفقیت آمیز باشد، آنگاه ما قصد داریم که ایران را همانند یک شاهین زیر نظر بگیریم.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • kkk ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
    0 0
    قبلا هم به دشمنی با ایران می بالید ای پیرزنه اصلا کلا بالنده و مغروره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس