تنها یکی، دو هفته از علنی شدن توافق جدید فدراسیون فوتبال با شرکت آل اشپورت برای تمدید قرارداد این موضوع منتفی شد.

به گزارش مشرق، موضوع انتخاب اسپانسر البسه برای تیم های ملی الان ماه هاست به سوژه اصلی محافل فوتبالی تبدیل شده است. در حالی که صحبت از برندهای معتبر اروپایی بود به یکباره خبر رسید فدراسیون فوتبال بار دیگر با آل اشپورت اسپانسر قبلی برای تمدید قرارداد تا جام جهانی 2018 به توافق رسیده و قرار است امضای قرارداد بعد از بازگشت کارلوس کی روش از مرخصی در مراسمی خاص صورت بپذیرد.

اما گویا این توافق تنها برای مدتی کوتاه بوده چون با دخالت وزارت ورزش در ماجرای اسپانسر تیم ملی موضوع ادامه همکاری با شرکت آل اشپورت منتفی شده است تا به یکباره سایت فدراسیون فوتبال در اقدامی جالب با قراردادن اطلاعیه مزایده از شرکت های خواهان همکاری با تیم های ملی به عنوان اسپانسر دعوت کرد تا پیشنهادات خود را ارائه بدهند.

یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال با تایید این موضوع که همکاری با آل اشپورت فعلا منتفی شده مدعی شد این فدراسیون در تلاش است تا در کوتاه ترین زمان ممکن با یک برند خوب خارجی برای تامین البسه تیم ملی با شرایط مناسب به توافق برسد که در حال حاضر یک شرکت اروپایی و یک شرکت چینی پیشنهادات بهتری ارائه داده اند.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دادکان ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
    0 0
    با گذشت ده روز از اتمام فراخوان عمومی اسپانسر پیراهن تیم ملی فوتبال هنوز هیچ نتیجه‌ای اعلام نشده. وامروز برنا خبر از مارک اشغال دیگر لی لینگ داده است که در فوتبال نیست. قرارداد نایک آدیداس پوما ولوتو در میز کفاشیان داره خاک میخوره ولی...فوتبال ایران در حال مرگ مثل رشته‌ها دیگه....وسلام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس