کد خبر 519033
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸

رئیس فدراسیون فوتبال با وجود اینکه اعلام کرده بود این فدراسیون با شرکت آل‌اشپورت قرارداد امضا کرده، اما برای جذب اسپانسر فراخوان جدیدی صادر شده است.

اقدام عجیب فدراسیون فوتبالبه گزارش مشرق، علی کفاشیان ابتدای هفته جاری اعلام کرد که فدراسیون فوتبال برای اسپانسری البسه تیم ملی قراردادی سه ساله را با شرکت آل‌اشپورت امضا کرده است. رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص عقد قرارداد با این شرکت گفته بود: «با هفت هشت برند مذاکره کردیم و نمونه کارهای آنها را دیدیم و پس از بررسی‌های انجام شده در نهایت با شرکت البسه ورزشی آل‌اشپورت برای سه سال دیگر به توافق رسیدیم و این شرکت از این به بعد همچون گذشته اسپانسر تیم ملی خواهد بود».

پس از اعلام این خبر از سوی کفاشیان، روز گذشته (سه‌شنبه) با انتشار خبری مبنی بر قرارداد آل‌اشپورت با فدراسیون فوتبال؛ زیر ذره‌بین نهادهای نظارتی به این مسئله اشاره کرد که بستن قرارداد سه ساله کفاشیان با شرکت آل‌اشپورت در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال حساسیت نهادهای نظارتی را برانگیخته است و این مسئله را بررسی خواهند کرد.

بر اساس این گزارش و با وجود اینکه کفاشیان از امضای قرارداد قطعی سه ساله با آل‌اشپورت خبر داده بود، سایت فدراسیون فوتبال خبری جالب را در خصوص اسپانسری تیم ملی منتشر کرده است: «فدراسیون فوتبال در نظر دارد جهت اسپانسرینگ لباس و تجهیزات ورزشی تیم‌های ملی از میان شرکت‌های تولیدی و یا توزیع کننده اینگونه اقلام داخلی و یا خارجی، بالاترین پیشنهاد را انتخاب و اقدام به عقد قرارداد کند.

از کلیه شرکت‌های تولیدی و یا توزیع کننده اینگونه تجهیزات داخلی و یا خارجی که توانمندی‌های لازم را در این خصوص داشته باشند، دعوت می‌شود تا پیشنهادات خود را به شماره نمابر 44312062 ارسال کنند و یا شخصاً به دفتر فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران واقع در تهران، خیابان سئول جنوبی، کوچه دوازده متری سوم، پلاک 2/2 تحویل بدهند.

لازم به ذکر است مدت دریافت پیشنهادات از روز 17 دی تا پایان وقت اداری 25 دی‌ماه 94 خواهد بود.

فدراسیون فوتبال ایران نسبت بررسی، قبول یا رد پیشنهادات دریافتی مختار است و شرکت در این فراخوان هیچگونه تعهدی برای این فدراسیون ایجاد نمی‌کند».

حالا مشخص می‌شود ماجرای امضای قرارداد فدراسیون فوتبال با شرکت آل‌اشپورت مسئله‌ای جدی بوده، چراکه باعث شده نهادهای نظارتی به ماجرا ورود کرده و حالا چنین اقدامی را از سوی فدراسیون فوتبال به دنبال داشته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس