کارشناس حقوقی فدراسیون فوتبال کشورمان معتقد است فشار عربستانی‌ها برای تحریم فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا بی نتیجه می‌ماند.

به گزارش مشرق، هوشنگ نصیرزاده کارشناس حقوقی فدراسیون فوتبال در مورد حاشیه سازی تیم های عربستانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: این صحبت‌هایی که از سوی عربستانی ها مطرح شده است بیشتر شبیه شوخی است. تشخیص این مسئله که بازی تیم های ایرانی و عربستانی در زمین بی‌طرف برگزار شود به عهده کنفدراسیون آسیا است و عربستانی‌ها کاری نمی‌توانند بکنند. ایران امن ترین کشور منطقه است در حالی که عربستان در حال حاضر نه تنها درگیر جنگ با یمن است، بلکه کارخانه تولید تروریست در تمام دنیا محسوب می شود.

وی در پاسخ به اینکه آیا عربستانی‌ها می توانند با استفاده از لابی قدرتمند خود، کنفدراسیون‌ آسیا را در این زمینه تحت فشار بگذارند یا خیر گفت: مطمئن باشید که اولاً فدراسیون فوتبال به طور قطع با این موضوع برخورد جدی خواهد کرد و به این حاشیه سازی ها واکنش نشان خواهد داد. ضمن اینکه مقامات فوتبال آسیا زیر بار این درخواست غیر منطقی کشور تروریستی عربستان نخواهند رفت و تصمیم غیرمنطقی در این مورد نخواهند گرفت.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • alireza ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    چه کاره اند که برای ما...بیجا کردن ملخ خو رها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس