آیت‌الله محمودی گلپایگانی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت اعدام آیت‌الله شیخ نمر، مسئولیت عواقب این اقدام کثیف را بر عهده رژیم آل سعود دانست.

به گزارش مشرق، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در بیانیه‌ای که با آیه شریفه «و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاء عند ربهم یرزقون» آغاز شده ضمن محکومیت اعدام آیت‌الله النمر، تاکید کردند: با تاسف فراوان خبر حادثه ناگواری در کشور عربستان واصل شد که حاکی از به شهادت رساندن شیخ نمر باقر النمر توسط رژیم سعودی بود.

وی در این بیانیه تصریح کرد: ضمن محکوم کردن این اقدام، به سعودی‌ها هشدار می‌دهم که مسئولیت عواقب سخت این اقدام کثیف و وحشیانه بر عهده آن رژیم خواهد بود.

امام جمعه ورامین در ادامه خاطر نشان کرد: عمر با برکت این عالم با فضیلت، سرشار از نقطه‌های درخشان است، ایشان که از پرورش‌یافتگان مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بوده و با بهره‌گیری از دروس فقهای بزرگ در قم به دفاع شجاعانه از حق و حقیقت در شرایط دشوار اختناق طاغوتی عربستان سعودی با پرداخت و جان خود را در آن راه فدا کرد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین بیان داشت: بدانید هرگز خون این عالم مجاهد پایمال نخواهد شد و گریبان ظالمان سعودی را خواهد گرفت.

به گزارش فارس، خاندان آل سعود امروز روحانی معظم شیخ نمر باقر النمر «مجاهد»  را پس از یک محاکمه ساختگی اعدام کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس