کد خبر 507514
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۶

«هیلاری کلینتون» نامزد حزب دموکرات آمریکا درانتخابات اتی ریاست جمهوری این کشور مدعی شد که او تنها نامزدی است که طرح مشخصی برای شکست داعش وسایر شبکه های تروریستی دارد.

به گزارش مشرق، وزیر خارجه سابق آمریکا ونامزد انتخابات ریاست جمهوری این کشور روز شنبه درسخنانی در شهر «سن لوییز ایالت میسوری» با بیان اینکه درصورتیکه دراین رقابت ها پیروز شوم استراتژی خاصی را برای شکست گروه داعش تنظیم کرده ام که به اجرا درخواهم آورد، افزود: من تنها کسی هستم که عملا طرح مشخصی برای نابود کردن این گروه در دست دارم.

وی مدعی شد که طرح او نه تنها قادر به شکست نظامی داعش خواهد بود بلکه قادر خواهد بود با نفوذ درشبکه های اینترنتی تماس ها وارتباطات گروه مذکور با طرفدارانش را مختل کند.

این نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همچنین وعده داد که درصورت ورود به کاخ سفید به مقابله با لابی های طرفدار حمل اسلحه دراین کشور برخواهد خواست و جمهوریخواهان را وادار به گذراندن قانونی برای جلوگیری ازخرید اسلحه توسط کسانی که نامشان درفهرست مظنونین است خواهد کرد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
    0 0
    نمیدونم چرا حس میکنم همین هیلاری کلینتون رئیس جمهور میشه و تو زمان همین کلینتون هم هس که به ایران حمله میشه
  • دربدر ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
    0 0
    من درست متوجه نشدم يعني تنها ميخواد شكست بده؟
  • ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
    0 0
    بابا تو بلد بودی مواظب همون یه نفر شوهر خودت بودی.جمع کن مسخره بازی ها رو...حتما طرح رو هم از روی الگوهای خیاطت کپی کردی.
  • ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
    0 0
    شما قبلا گفته بودید القاعده را امریکا درست کرده. مطمئنا وقتی تاریخ مصرف خبر گذشت اعتراف خواهید کرد که داعش را هم شما ایجاد کرده اید. اما اینکه می گویی داعش را از بین می برید شاید درست باشه و مثل ده سال قبل که به بهانه از بین بردن صدام به عراق لشکر کشی کنید و منابع نفتی اش رو غارت کردید اینبار سوریه و عراق رو یه جا غارت کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس