سخنگوی جمعیت ایثارگران با اشاره به عملیات تروریستی داعش در پاریس گفت: مردم بی‌گناه فرانسه چوب سیاست‌های غلط رهبران و باندهای ثروت و قدرت را خوردند.

به گزارش مشرق، لطف‌الله فروزنده، در خصوص انفجار تروریستی در فرانسه اظهار داشت: همان طور که رهبر معظم انقلاب پیش‌بینی کرده بودند، جریان خبیث داعش که توسط آمریکا و متحدان اروپایی آنها شکل گرفته تا به مردم عراق و سوریه ظلم کند و علیه ایران جنگ‌های نیابتی راه بیندازند، امروز مانند سرطان و سم مسموم، دامن بانیان خود را گرفته است.

وی ضمن محکومیت حرکت وحشیانه در فرانسه و کشتار مردم  افزود: در این  واقعه تلخ، مردم بی گناه فرانسه چوب سیاست‌های غلط رهبران و باندهای ثروت و قدرت را خوردند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران تأکید کرد: امیدواریم با مطالبه‌ افکار عمومی، آمریکا و اروپا دست از حمایت داعش بردارند و هر چه زودتر شاهد نابودی این جریان تروریستی در جهان باشیم و همه ملل جهان به ویژه ملل مسلمان بالاخص سوریه، فلسطین و عراق از دست این تروریست‌های تکفیری نجات پیدا کنند.

فروزنده با بیان اینکه امیدواریم عربستان و شیوخی که بی جهت از این گروه تروریستی (داعش) حمایت می‌کنند، محکوم شوند، خاطرنشان کرد: یک بار دیگر جوامع بشری بداند که جمهوری اسلامی ندای انسانیت، آزادی انسان‌ها و عدالت دارد و با تروریسم نیز به شدت مخالف است.

وی یادآور شد: سرکردگان استکبار بدانند که اگر با پدیده شوم داعش مبارزه نکنند، آثار بسیار بدی را در کشور آنها برجای خواهد گذاشت.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    0 0
    احسنت.
  • ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    0 0
    اگر آهنا دست برداند کی زاغه مهمات کشورهای اروپایی وآمریکار را خالی و جیبشان را پر کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس