کد خبر 488209
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰

در روزهایی که نتایج ضعیف آبی‌پوشان لندن در تمامی رقابت‌ها، این تیم را در بحرانی عمیق فرو برده است، پزشک پیشین باشگاه نیز قصد دارد بر مشکلات قهرمان فصل گذشته لیگ برتر بیفزاید.

به گزارش مشرق، به نقل از نشریه میرر انگلیس، وکلای ایوا کارنیرو، پزشک پیشین باشگاه چلسی، مسئولان این باشگاه را در جریان این موضوع گذاشته‌اند که این پزشک زن قصد دارد از آنها به دلیل فسخ یک‌طرفه قرارداد کاری‌اش شکایت کند و غرامت بگیرد.

گفته می‌شود که یکسری مدارک قانونی در هفته جاری برای باشگاه چلسی ارسال شده است که این به معنای کشیده شدن پای این باشگاه به دادگاه برای دفاع از خود مقابل شکایت کارنیرو است، مگر اینکه قبل از فرارسیدن موعد محاکمه، توافقی دوجانبه حاصل شود.

وکلای کارنیرو از هفته نخست لیگ برتر انگلیس - زمانی که مورینیو با پزشک تیم درگیری شدید لفظی پیدا و حکم اخراج او را از تیم صادر کرد - در تلاش بوده‌اند، حق و حقوق وی را از چلسی بگیرند. تلاش آنها برای گرفتن غرامت اما بی‌فایده بوده و هشتم نوامبر (17 آبان) زمانی است که سه ماه از آغاز کار آنها برای توافق با آبی‌های لندن می‌گذرد. این بدان معناست که نمایندگان باشگاه چلسی به زودی باید در دادگاه حاضر شوند که این هم خدشه دیگری بر وجهه تیمی است که فصل گذشته قاطعانه فاتح لیگ برتر انگلیس شد.

برخی از رسانه‌ها ماجرای درگیری غیرضروری مورینیو با کارنیرو در جریان اولین بازی فصل چلسی برابر سوانزی را سرآغاز بحرانی می‌دانند که مورینیو و شاگردانش را در این فصل در خود غرق کرده است. شایعات حاکی از آن هستند که گروهی از بازیکنان به خاطر آن ماجرا از مورینیو عصبانی هستند و دیگر حاضر نیستند با جان و دل برای او تلاش کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس