کد خبر 483725
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: دیگر نمی‌خواهم در مورد تیم ملی حرف بزنم اما امیدوارم مربیان و بازیکنان لیگ بیشتر از گذشته دیده شوند.

به گزارش مشرق، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار با ملوان انزلی گفت: برای بازی ملوان امروز به انزلی رسیدیم و تمرینات خود را دنبال می‌کنیم و برای بازی فردا آماده می‌شویم. ملوان تیم خوبی است و همیشه از این تیم به نیکی یاد کرده و می‌کنم. فردا دومین بازی ما بعد از تعطیلات لیگ بخاطر تیم ملی است. امیدوارم بازی فردا جذاب و دیدنی شود. هر دو تیم بازیکنان خوبی در اختیار دارند اما ما شرایطی داریم که نتوانسته‌ایم امسال از ابتدای فصل از تمام توان‌مان کمک بگیریم ولی نتایج قابل قبولی کسب کرده‌ایم. البته تیم اول تا دهم جدول از نظر امتیازی خیلی تفاوتی ندارند و ممکن است جدول لیگ تغییر کند. ملوان و سپاهان به دنبال سه امتیاز هستند و هر تیمی که بهتر از موقعیت‌هایش استفاده کند می‌تواند موفق شود.

وی ادامه داد: ملوان بازیکنان خوبی دارد و نتایج خوبی هم گرفته‌اند شاید مشکلات فصل گذشته همچنان با این تیم همراه است اما این تیم برخلاف فصل گذشته خوب نتیجه گرفته است.

سرمربی سپاهان در مورد تعطیلات زیاد لیگ به خاطر تیم ملی، گفت: در نشست خبری پیش از بازی قبلی‌مان در موردش صحبت کردم و ممکن است اگر حرف بزنم،تکراری شود وبعد من را بخواهند و بگویند که چرا این صحبت را دوباره تکرار کردی. من برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم اما امیدوارم که لیگ و مربیان باشگاهی هم دیده شوند و مهم‌تر از همه بازیکنان لیگ است که دیده شوند. دیگر در این مورد حرفی نمی‌زنم تا سو تفاهمی پیش نیاید. بیشتر در مورد بازی حرف بزنیم بهتر است.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه با وجود نتایج خوب چرا این تیم حاشیه زیادی دارد، گفت:علتش برای من جای سوال دارد و نقطه نظر شما را خیلی‌ها عنوان می‌کنند و برای آنها نیز جای سوال است که تیم قهرمان فصل گذشته و با وجود اینکه در رده دوم جدول است چرا دچار حاشیه است. البته ما مشکلاتی هم داشتیم، برخی بازیکنان را نداشته‌ایم و رفتن حاج صفی، محرومیت برخی بازیکنان و نبودن محرم نوید کیا البته او آمد و برای همه این سوال هست که چرا بعد از یک باخت چرا چنین اتفاق‌هایی رخ بدهد. شاید برخی به عشق و علاقه‌شان افراط می‌کنند و این افراط خوب نیست و دلیلی باید برای اعتراض باشد. هواداران حوصله بیشتری داشته باشند و به سپاهان فکر کنند و جدا از هر تفکری که ممکن است و جود داشته باشد اما به سپاهان فکر کنند واز نظر من چیز خاص و مهمی اتفاق نیفتاده است.

وی در مورد مصدومان تیم سپاهان،گفت: یکی دو مصدوم داریم و با 20 بازیکن هم به انزلی آمده‌ایم و اگر دکتر تایید کند شاید بتواند فردا برای ما بازی کنند از جمله محمدرضا خلعتبری.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس