کد خبر 479631
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳

روزنامه آس اسپانیا دلیل تعویض لوکا مودریچ ستاره رئال مادرید در دیدار برابر بلغارستان را آسیب دیدگی این بازیکن دانست.

به گزارش مشرق، آس اسپانیا نوشت: تیم ملی فوتبال کرواسی در انتخابی جام ملت اروپا 2016 موفق شد که با سه گل بلغارستان به پیروزی برسد.

لوکا مودریچ، ستاره کروات ها در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت اما در بین دو نیمه تعویض شد. روزنامه آس اسپانیا نوشت که دلیل اصلی تعویض مودریچ آسیب دیدگی او بوده است که این موضوع باعث نگرانی هواداران رئال مادرید شده است.

هر چند سرمربی کرواسی اعلام کرد که آسیب دیدگی مودریچ جدی نیست اما روزنامه آس اسپانیا نوشت که این آسیب دیدگی ستاره کروات رئال می تواند او را از ترکیب کهکشانی‌ها دور کند.

رئال مادرید هم از تیم های است که بازیکنان آسیب دیده زیاد دارد و هفته فیفا برای این تیم بسیار گران تمام شده است چرا که پیش از این هم با خبر آسیب دیدگی کریم بنزما ستاره آماده این فصل خود مواجه شد.

اگر آسیب دیدگی مودریچ جدی باشد شرایط برای رافائل بنیتس بسیار سخت خواهد شد. کریم بنزما، سرخیو راموس و کارواخال دیگر بازیکنان آسیب دیده رئال هستند اما بدون شک آسیب دیدگی مودریچ می تواند بسیار مهم تر باشد چرا که این بازیکن کروات نشان داده است که یکی از کلیدی ترین بازیکنان رئال است.

مودریچ فصل قبل هم به خاطر آسیب دیدگی در تیم ملی فوتبال کرواسی بازی های زیادی را برای رئال از دست داد و همین باعث شد تا تیم کارلو آنچلوتی در میانه میدان به مشکل بخورد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس