کد خبر 479224
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵

روزنامه مارکا چاپ مادرید مصدومیت کریم بنزما را به گردن خود بازیکن انداخت و نوشت: وقتی از تعویض بنیتس خشمگین شد، باید فکر این فشار و مصدومیت را هم می‌کرد.

به گزارش مشرق، کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید در آخرین بازی تیمش در لالیگا تعویض شد و هنگام خروج از زمین بسیار ناراحت و عصبانی بود. پس از آن روزنامه های فرانسوی از وی به شدت حمایت کردند و دیدیه دشان از وی به عنوان ابرستاره‌ای که هرگز نباید تعویض شود، نام برد.

بنزما از حمایت دشان بسیار خوشحال شد و البته نتیجه این خوشحالی را در بازی فرانسه دید، بنزما در تمرینات قبل از بازی تیم ملی کشورش آسیب دیده بود اما در بازی برابر ارمنستان فشار زیادی را تحمل کرد و آنقدر تعویض نشد که در دقیقه 80 به خاغطر مصدومیت شدید، مجبور به ترک زمین شد. روزنامه اکیپ فرانسه نیز به کنایه نوشت: دشان که گفته بود محال است بنزما را تعویض کند، شاید منتظر مرگ این بازیکن بود تا شاید برای تعویضش تصمیم بگیرد.

روزنامه مارکا نیز نوشت: بنزما آنقدر تعویض نشد تا مصدوم شد. این بازیکن باید بداند که خودش مقصر این آسیب دیدگی است، هر چند دشان هم باید به خاطر استفاده از بازیکنی که مصدومیتش محرز بوده پاسخگو باشد.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس