کد خبر 470991
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۴

نتایج ضعیف لیورپول در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر انگلیس، شمارش معکوس را برای خانه‌تکانی در کادر فنی قرمزپوشان مرسی‌ساید آغاز کرده است.

شمارش معکوس برای حضور کلوپ در آنفیلدبه گزارش مشرق، تیم فوتبال لیورپول شب گذشته (یکشنبه) در هفته ششم لیگ برتر انگلیس برای چهارمین بار در این فصل و دومین بار در خانه متوقف شد تا با هفت امتیاز فاصله با صدر جدول در رده سیزدهم قرار بگیرد.

نتایج ضعیف لیورپول در این فصل که تنها به لیگ برتر محدود نبوده و در لیگ اروپا نیز نتوانسته رضایت هوادارانش را جلب کند، سبب ایجاد موجی منفی علیه برندان راجرز شده است. سرمربی ایرلندی قرمزپوشان مرسی‌ساید خودش را بیش از هر زمان دیگری تحت فشار می‌بیند و حالا در فضای مجازی نیز یک جریان علیه او شکل گرفته است.

گروهی از هواداران لیورپول که حوصله‌شان از تماشای ناکامی‌های خانگی تیم‌ محبوب خود و ناتوانی راجرز برای تغییر اوضاع سر رفته است، شمارش معکوس را برای اخراج راجرز آغاز کرده‌اند. آنها حتی گزینه‌ای قابل اعتماد را به مدیران باشگاه جهت جانشینی راجرز معرفی کرد‌ه‌اند که این گزینه کسی نیست جز یورگن کلوپ، سرمربی پیشین بورسیا دورتموند.

برخی از هواداران لیورپولی در فضای مجازی خلاقیت بیشتری به خرج داده‌اند و راه‌های جالبی را برای فراهم کردن مقدمات ورود کلوپ به آنفیلد انتخاب کرده‌اند. یکی از آنها در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی برخی از لوازم شخصی کلوپ را به رنگ قرمز و با نشان باشگاه لیورپول طراحی کرده و زیرش نوشته است:«کلوپ عزیز، لوازمت هم آماده شد. دوستدارت، هوادار لیورپول.»

کلوپ در حال دریافت تماس از جان ویلیام هنری (مالک باشگاه لیورپول)

یکی دیگر از هواداران اما خلاقیت بیشتری به خرج داده است و صحنه حضور کلوپ را در تونل ورزشگاه آنفیلد را در صفحه شخصی خود قرار داده است، اتفاقی که ماه آگوست سال 2014 رخ داد (لیورپول در آن بازی دوستانه 4 بر صفر دورتموند را شکست داد).

کلوپ که فصل گذشته قراردادش با دورتموند به پایان رسید، اکنون بدون تیم است اما در صورتی که ناکامی‌های راجرز در این فصل ادامه پیدا کند، بعید نیست که سران باشگاه لیورپول برای بازگرداندن این مربی آلمان به دنیای فوتبال دست به کار شوند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس