کد خبر 463496
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴

سرمربی پیشین بورسیا دورتموند فاش کرد مقصد مربیگری بعدی او یک باشگاه بزرگ نخواهد بود.

به گزارش مشرق، یورگن کلوپ که سابقه رساندن بورسیا دورتموند به فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 13-2012 را دارد و زردپوشان وستفالن را بار دیگر به اوج رساند و این تیم را در حضور غول فوتبال آلمان یعنی بایرن مونیخ به چندین عنوان قهرمانی از جمله دو قهرمانی متوالی (11-2010 و 12-2011) در رقابت‌های بوندس‌لیگا رساند، در پایان فصل گذشته پس از هفت فصل حضور در دورتموند جای خود را به توماس توخل داد.

این مربی 48 ساله که آخرین فصل حضورش در دورتموند با قرار گرفتن این تیم در جایگاه هفتم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا همراه شد، در این تابستان شایعه سرمربیگری‌اش در تیم‌های آرسنال و لیورپول مطرح بود.

کلوپ در گفت‌و‌گو با روزنامه «بیلد» آلمان گفت: مقصد بعدی مربیگری‌ام قطعاً یک تیم بزرگ نخواهد بود. در حال حاضر پروژه‌های خوب دیگری وجود دارند، تیم‌هایی که نیاز به کمک دارند. در روزهای اخیر اطلاعاتی به دست آوردم، چیزهایی خواندم و با افراد زیادی ملاقات کردم. باید بگویم چیزهای کوچک و عادی هستند که فوق‌العاده جالب هستند. در حال حاضر در فوتبال چیزی را از دست نداده‌ام.

وی در خصوص برنامه کاری‌اش برای سال آینده هم عنوان کرد: نمی‌دانم که مقصد بعدی‌ام کدام تیم خواهد بود، اما در حال حاضر به این موضوع فکر نمی‌کنم و اهمیتی هم برایم ندارد، چون می‌دانم که اگر حس خوبی داشته باشم، فصل خارق‌العاده‌ای پیش‌رویم خواهم بود. به هر حال خواهید دید که چه اتفاقی خواهد افتاد، ولی باز هم می‌گویم که در حال حاضر نمی‌دانم که قرار است چه اتفاقی رخ دهد.

سرمربی پیشین بورسیا دورتموند در پایان خاطرنشان کرد: بیشتر زندگی از پیش برنامه‌ریزی شده است. در مورد مربیگری‌ام هم باید بگویم که هنوز برای سال آینده برنامه‌ریزی نکرده‌ام. نمی‌دانم که چه موقع و در کجا به کارم ادامه خواهم داد، ولی این را می‌دانم که به کارم ادامه خواهم داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس