ناکامی فولاد خوزستان در آغاز لیگ پانزدهم و عدم موفقیت این تیم در کسب پیروزی طی سه هفته آغازین، زنگ خطر را برای سرخپوشان اهوازی به صدا درآورده است.

به گزارش مشرق، فولاد خوزستان که دو فصل پیش با حسین فرکی قهرمان لیگ برتر شد، در فصل گذشته حتی نتوانست سهمیه آسیایی بگیرد. با این حال، مسئولان باشگاه قرارداد دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات را تمدید کردند؛ آن هم در شرایطی که زمزمه حضور این مربی روی نیمکت استقلال شنیده می شد.

شایعه حضور دراگان در استقلال به حدی جدی بود که تقریبا همه فوتبالدوستان او را جانشین امیر قلعه نویی می دانستند که البته با تغییر سیاست استقلال و وزارت ورزش و رویکرد آنها به استفاده از مربی ایرانی، اسکوچیچ از لیست خارج شد و چند روز بعد هم با فولاد قرارداش را تمدید کرد.

در چند روز اخیر و با توجه به ناکامی فولاد در آغاز لیگ برتر، شایعاتی درباره آینده کادرفنی این تیم جنوبی مطرح شده که حاکی از احتمال کنار گذاشتن اسکوچیچ و همکاری با امیر قلعه نویی است. به نظر می رسد دوباره سرنوشت دراگان اسکوچیچ و امیر قلعه نویی به هم گره خورده و اگر این شایعه صحت داشته باشد، مصداق ضرب المثل گهی پشت به زین و گهی زین به پشت خواهد بود.

 البته مسئولان باشگاه فولاد فعلا واکنشی به شایعات نشان نداده اند؛ اما شنیده می شود برخی بازیکنان قدیمی و باتجربه فولاد موضوع را جدی گرفته و عکس العمل نشان داده اند. بر اساس شنیده ها، عده ای از بازیکنان فولاد که از شایعه حضور قلعه نویی در اهواز مطلع شده اند، نزد مسئولان باشگاه رفته و با آنها به نوعی اتمام حجت کرده اند. گویا آنها به شدت مخالف حضور قلعه نویی در فولاد هستند و از مسئولان خواسته اند اگر برنامه ای برای تغییر احتمالی هم مدنظر دارند، سرمربی پیشین استقلال را از بین گزینه های شان حذف کنند!

منبع: شبکه خبری پچ پچ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس