کد خبر 455979
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۴

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: بازیکنان زیادی را به ترکیب تیم‌های ملوان و تراکتورسازی فرستاده‌ایم و هیچ تیمی مانند ما بازیکن از دست نداده است.

به گزارش مشرق، دراگان اسکوچیچ دقایقی پیش در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان، اظهار داشت: به نتیجه مساوی راضی نیستم ولی با توجه به اتفاقاتی در جریان بازی رخ داد به یک امتیاز رضایت دارم.

وی افزود: در 15 دقیقه ابتدایی نیمه نخست با توجه به اشتباهاتی که بازیکنانمان داشتند موقعیت‌هایی را به تیم حریف واگذار کردیم اما در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه تیمش در خط دفاعی اشتباهات زیادی داشت، خاطرنشان کرد: در نیمه دوم به بازیکنانم دستور حمله داده بودم اما بازیکنان به اختیار خود رو به عقب بازی کردند و در خط هافبک دفاعی بازیکنان عملکرد مطلوبی نداشتند و صرفاً به کمک خط دفاع پرداختند.

اسکوچیچ تصریح کرد: بازیکنان ما بسیار جوان هستند و حتی در بازی گذشته مقابل استقلال خوزستان نیز تحت فشار کیفیت بازی‌شان کاهش پیدا کرد و این قانون فوتبال است که هر موقع فکر می‌کنید عملکرد خوبی دارید بدترین بازی را ارائه می‌دهید.

وی با اشاره به اینکه تیمش بازیکنان زیادی را از دست داده است، بیان کرد: هیچ تیمی مانند ما در لیگ بازیکن از دست نداده است و بهترین بازیکنان ما در ترکیب ثابت ملوان و تراکتورسازی قرار دارند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: سپاهان نیز 2 بازیکن خط دفاع خود را از دست داده است اما تا حدودی با جایگزینی گردانی این مشکل را برطرف کردم و باید بگویم در طول دوران ورزشی خود چنین حوادث سختی را سپری نکرده بودم.

اسکوچیچ اظهار داشت: شهر اصفهان را دوست دارم چون هم با تیم ملوان و هم با فولاد تا حالا با این شهر نتیجه بازی را واگذار نکردم و خاطرات خوبی از این شهر دارم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • araz ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    از کشورتون آوردی یا خودت کشفشون کردی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس