کد خبر 454894
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷

شنیده‌ها از باشگاه فولاد خوزستان خبر از مذاکرات این تیم با امیر قلعه‌نویی می‌دهند.

به گزارش مشرق، فولاد خوزستان که این فصل را ناامید‌ کننده آغاز کرده، با حواشی مختلفی مواجه شده است حواشی که از تمرینات پیش فصل و اعتراض هواداران نسبت به جذب نکردن بازیکنان فولاد نوین آغاز شد.

این اعتراضات با نمایش‌های ناامید کننده فولاد در سه‌ هفته گذشته به اوج خود رسید، تا جایی که پس از شکست مقابل استقلال خوزستان، گروهی از هواداران این تیم به اتوبوس باشگاه که در راه بازگشت به هتل بود، هجوم بردند.

دلیل ناراحتی بیش از اندازه هواداران، گلزنی فرشاد جانفزا و حسین بیت سعید برای رقیب همشهری بود که سرمربی کروات فولادی‌ها، آنها را از لیست خود در تمرینات پیش فصل خط زده بود، این اعتراضات فشار روی مدیران فولاد را بالا برده است.

حال از حوالی باشگاه فولاد خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه به اسکوچیچ برای بازی با سپاهان اولتیماتوم داده‌اند، همچنین مذاکرات پشت پرده‌ای را با قلعه‌نویی آغاز کرده‌اند. این در حالی است که مدیران فولاد در چند روز گذشته به طور کامل از اسکوچیچ حمایت کرده بودند.

دیروز در جریان ملاقاتی که قلعه‌نویی از اصغر حاجیلو داشت، وی در پاسخ به این سوال که آیا کار قرار دادش با فولادی‌ها تمام شده است  یا نه گفت: اصلا چنین چیزی نیست و صحت ندارد اسکوچیچ در فولاد است و کارش را بلد است.

این حواشی در حالی شنیده می‌شود که اگر فولاد در بازی این هفته مقابل سپاهان موفق به کسب پیروزی نشود، یکی از بدترین شروع‌های خود در تاریخ لیگ برتر را تجربه خواهد کرد.

 برترین شروع تاریخ فولادی‌ها مربوط به دوره دهم لیگ است که پس از چهار بازی تنها دو امتیاز داشتند ودر آخر فصل جایگاه بهتر از دهم کسب نکردند همچنین در هشتمین دوره لیگ برتر که در پایان با سقوط قرمزی‌های اهواز به دسته اول همراه بود در چهار هفته نخست رقابت‌ها سه امتیاز کسب کرده بودند باید منتظر ماند و دید که پس از بازی این هفته فولاد مقابل صدرنشین لیگ برتر، همچنان اسکوچیچ سرمربی این تیم خواهد بود یا قلعه‌نویی جانشین وی خواهد شد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عباس ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
    0 0
    ما میخواهیم نعیم سعداوی بجا اسکوچیچ سرمربی فولاد شود.
  • عباس ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
    0 0
    ما میخواهیم نعیم سعداوی بجا اسکوچیچ سرمربی فولاد شود.
  • ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
    0 0
    سرور هر چی لنگیه امیر قلعه نوییه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس