کد خبر 459132
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹

سرپرست تیم فوتبال سایپا گفت: واژه سهم‌خواهی در بیانیه استقلال مثل مشتی بر سرم کوبیده شد.

به گزارش مشرق، اصغر حاجیلو در مورد اینکه ظاهراً از برخی از استقلالی‌ها گلایه دارد، گفت: من از هیچکس گله ندارم. 30 سال به خاطر دلم فوتبال بازی کرده‌ام. از هیچکس هم توقعی ندارم. نه از باشگاه استقلال نه از هیچکس دیگر من برای دلم فوتبال بازی کرده‌ام البته بودند استقلالی‌هایی که در این مدت به من خیلی لطف داشتند. از امیر قلعه‌نویی و خانواده حجازی گرفته تا سیدمهدی رحمتی و فرزاد و فرهاد مجیدی و ... همگی آنها به من محبت داشتند اما من برای دلم فوتبال بازی کردم.

وی ادامه داد: مگر تماشاگری که به خاطر دلش از جیبش پول می‌دهد و به ورزشگاه می‌رود وقتی مریض می‌شود از بازیکن تیم محبوبش توقعی دارد من هم مثل همان تماشاگر هستم.

بازیکن اسبق استقلال در مورد بیانیه‌ای که باشگاه علیه او در این اواخر صادر کرد، گفت:‌ هیچ چیز به اندازه کلمه سهم‌خواهی در آن بیانیه برایم سخت و گران نبود. کلمه سهم‌خواهی که در موردم نوشته بودند مثل مشتی شد که بر سرم کوبیدند. خیلی اذیت شدم بارها به خودم گفتم ای کاش صد بار پایم می‌شکست، مثل همان زمانی که برای استقلال پایم شکست اما کلمه سهم‌خواهی را از باشگاه استقلال نمی‌شنیدم که بگویند اکنون کنار نشسته و منتظر سهم‌خواهی از استقلال است.

حاجیلو در حالی که بغض کرده بود، ادامه داد: از ملکی مالک استقلال اهواز بپرسید او به من تلفن کرد و گفت هر سمت و پستی که در استقلال اهواز می‌خواهی به تو می‌دهیم بیا و با ما همکاری کن که من گفتم من اکنون در سایپا حضور دارم و با آنها همکاری می‌کنم.

سرپرست اسبق استقلال با اشاره به بیانیه باشگاه علیه خودش گفت: این بیانیه کار بچه‌ای است که حتی درک نمی‌کند رنگ آبی یعنی چه و معنی و مفهومی دارد و آن وقت به من می‌گوید دنبال سهم خواهی هستم.

حاجیلو در مورد قطع برق بازی در جریان دیدار با سپاهان گفت: دیروز من در ورزشگاه حضور داشتم. حسین فرکی سرمربی سپاهان هم به من خیلی لطف کرد. او همبازی قدیمی من است در مورد قطع برق هم نمی‌دانم چه بگویم. مدیرعامل باشگاه سایپا با مسئولان ورزشگاه دستگردی بعد از اتفاقی که در هفته اول افتاد و برق قطع شد جلسه گذاشت و با آنها اتمام حجت کرد و آنها نیز قول دادند که دیگر مشکل قطع برق در ورزشگاه پیش نیاید.

وی ادامه داد: البته ما به سازمان لیگ نامه زدیم و از آنها درخواست کردیم که بازی‌های تیم ما در ورزشگاه دستگردی ساعت 18 و 30 دقیقه برگزار گردد تا به مشکل قطع برق نخوریم اما سازمان لیگ با این درخواست ما مخالفت کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس