سرمربی استقلال خوزستان از اینکه تیمش از فولاد خوزستان انتقام شکست‌های اخیرش را گرفته است، ابراز خرسندی کرد.

به گزارش مشرق، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر فولاد خوزستان با بیان اینکه امروز در زمین فوق العاده ظاهر شدیم، گفت: امروز محکوم به برد بودیم و باید انتقام چهار شکست قبلی خود برابر فولاد را می‌گرفتیم.

وی افزود: از سیف‌الهی خواسته بودم که بین بازیکنان توپ پخش کند که به لطف خدا از عهده این کار بر آمد و با حرکات خود مدافعان فولاد را اذیت کرد. امروز جان‌فزا و بیت‌سعید هم عالی بودند و توانستند دو گل ما را به ثمر برسانند.

سرمربی استقلال خوزستان درباره وضعیت آب‌وهوایی خوزستان و برگزاری مسابقات در ساعت 21 گفت: همان‌طور که ما در هوای سرد دیگر استان‌ها سختی‌هایی متحمل می‌شویم، همه تیم‌های لیگ برتری باید در ساعت 19 در خوزستان به میدان بیایند تا ما بتوانیم از شرایط میزبانی استفاده کنیم.

وی با عذرخواهی از خبرنگاران به دلیل عدم حضور در نشست خبری قبل از بازی عنوان کرد: من نوبت دکتر داشتم و نتوانستم به نشست خبری بیایم، اما از اینکه خبرنگاران نشست دستیارم را ترک کردند، ناراحت شدم.

ویسی خاطر نشان کرد: همان‌طور که در برخی از نشست‌های خبری فقط دو خبرنگار حاضر می‌شوند و من تا آخر پاسخگوی آنها هستم امیدوارم این مشکلات در بازی‌های آینده به وجود نیاید و بتوانیم همکاری خوبی را بین خودمان داشته باشیم.

وی افزود: قلم خبرنگاران خوزستانی باید برای انتقاد و حمایت از مربیان باشد تا بتوانیم در آینده نتایج خوبی کسب کنیم.

اسکوچیچ: از هواداران واقعی فولاد عذرخواهی می‌کنم

به گزارش مشرق، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری بعد از بازی با استقلال خوزستان درباره شکست در این بازی اظهار داشت: بازی بدی را ارائه کردیم و از این موضوع نا‌امید شدم.

وی افزود: من از هواداران واقعی فولاد عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم با همراهی ما تا پایان بتوانیم این نتایج بد را جبران کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان گفت: استقلال خوزستان امروز برای توپ‌های بلند برنامه داشت و به خوبی توانست از این موضوع نتیجه بگیرد.

وی بیان کرد: آنها امروز ما را غافلگیر کردند و ما خواستیم با سرعت دادن به بازی نتیجه را عوض کنیم اما بازیکنان ما جوان هستند و در شرایط سخت نتوانستند شرایط ا تغییر دهند.

اسکوچیچ با بیان اینکه ما هم مانند تیم‌های بزرگ دنیا مشکلاتی را داریم تأکید کرد: اجازه نمی‌دهم کسی در شرایط تیم فولاد دخالت کند ولی ما مانند سال گذشته بر این مشکلات پیروز می‌شویم و شرایط را تغییر می‌دهیم.

وی بیان کرد: من به تیم همشهری ما تبریک می‌گویم اما زمان زیادی داریم تا بتوانیم ضعف‌هایمان را برطرف کنیم و نتیجه مطلوب را کسب کنیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس