کد خبر 430067
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶

چنین تصور می شود که کمپانی Ultimate Ears، بهترین اسپیکرهای بلوتوث را می سازد. امروز این شرکت از اسپیکرهای جدیدی به نام UE Roll پرده برداشته که قابلیت جالبی به آن افزوده گشته؛ اسپیکرهای یاد شده در برابر آب مقاوم هستند.

 به گزارش مشرق، اسپیکرهای بلوتوث شرکت Ultimate Ears با قابلیت ضد آب و  قیمت ۹۹.۹۹ دلار به فروش می رسند. این کمپانی توانسته برای این اسپیکر، گواهی IPX7 را دریافت کند، به این معنی که شما می توانید آن را با خود به حمام برده، درون وان قرار داده و یا زیر باران یا کنار استخر به راحتی از آن استفاده نمایید.اسپیکر یاد شده از دو پورت بهره می برد که شامل یک پورت USB و همچنین یک ورودی aux می شوند. از سوی دیگر سازنده ی محصول مورد بحث ادعا دارد که این اسپیکر در برابر ضربات نیز مقاوم است. طراحی محصولات شرکت Ultimate Ears به طور کلی به گونه ای هستند که شما قادر هستید آنها را در کیف خود گذاشته و با خیال راحت جا به جا کنید.

اسپیکر بلوتوثی که ضد آب است

اسپیکر مورد بحث صرفا ۳۴۰ گرم وزن داشته و در نگاه اول به شکل یک ظرف غذا شباهت بسیاری دارد. لازم به ذکر است که کمپانی سازنده محصولاتی کوچک تر را نیز تولید نموده اما این اسپیکر اولین محصول آنها با گواهی IPX7 به شمار می رود.

اسپیکر بلوتوثی که ضد آب است

 گواهی یاد شده به معنای آن است که با خیال راحت می توانید برای ۳۰ دقیقه آن را در عمق یک متری آب قرار دهید و آسیبی نیز به عملکرد آن وارد نخواهد شد.


اسپیکر بلوتوثی که ضد آب است

همچنین ذکر این نکته لازم به نظر می رسد که صدای پخش شده از اسپیکر بسیار شفاف و عالی بوده و به نظر می رسد که بهترین انتخاب برای خرید تا سقف ۱۰۰ دلار است.

اسپیکر بلوتوثی که ضد آب است

باتری اسپیکر مذکور نیز تا ۹ ساعت می تواند برای شما به پخش موسیقی بپردازد و در صورتی که از یک ارتباط بی سیم بهره بگیرید، از پخش کننده ی اصلی تا ۲۰ متر می تواند دور شود.

منبع: دیجیاتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس