کد خبر 427928
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۶

هلند در رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های اروپای 2016، با برتری خارج از خانه برابر لتونی، امیدهای صعودش را زنده نگه داشت و ایتالیا در ورزشگاه بدون تماشاگر برابر کرواسی متوقف شد.

توقف ایتالیا و گلزنی با ارزش گرت بیل
به گزارش مشرق، تیم‌های ملی فوتبال کرواسی و ایتالیا جمعه شب در چارچوب رقابتهای مقدماتی یورو ۲۰۱۶ برابر هم صف آرایی کردند که این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. ماریو مانژوکیچ (۱۱) برای کرواسی گلزنی کرد و در دقیقه ۳۶ آنتونی کاندورا از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند.

این بازی به میزبانی کرواسی و در ورزشگاه خالی از تماشاگر برگزار شد چرا که کرواسی با محرومیت انضباطی مواجه بود. در دقیقه ۷ بازی مانژوکیچ یک ضربه پنالتی را از دست داد. این مهاجم سرشناس در دقیقه ۳۶ با هند بی مورد خود در داخل محوطه جریمه کرواسی یک ضربه پنالتی را به حریف اهدا کرد. داریو سرنا از تیم کرواسی نیز در دقیقه ۹۰ اخراج شد.

در یکی دیگر از بازی‌های مهم که برگزار شد تیم ولز در خانه خود برابر تیم پرستاره و قدرتمند بلژیک با یک گل برنده شد. گرث بیل در دقیقه ۲۵ برای ولز گلزنی کرد تا این تیم به ۳ امتیاز با ارزش خانگی دست یابد.

در گروه یک هم ایسلند موفق شد جمهوری چک را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد و به صدر جدول گروه برسد. ایسلند با این نتیجه توانست شگفتی‌ساز شود و در گروهی که هلند و چک در آن قرار دارد، در صدر قرار گیرد.

هلند در خانه لتونی موفق شد با 2 گل به برتری برسد تا گاس هیدینک نفس راحتی بکشد. در این دیدار وینالدام در دقیقه 67 و نارسینگ در دقیقه 71 برای لاله‌های نارنجی گلزنی کردند تا 3 امتیاز این دیدار به حساب هلندی‌ها واریز شود.

ترکیه نیز موفق شد با یک گل قزاقستان را شکست دهد و امیدوار به بازی‌های بعدی خود برای صعود به یورو 2016 باشد. تک گل این بازی را آردا توران هافبک آتلتیکومادرید به ثمر رساند.

نتایج کامل دیدارهای برگزار شده شرح زیر است:

* قزاقستان صفر - ترکیه یک

* ایسلند ۲ - جمهوری چک یک

* لتونی صفر - هلند ۲

* آندورا یک - قبرس ۳

* ولز یک - بلژیک صفر

* بوسنی ۳ - رژیم صهیونیستی یک

* کرواسی یک - ایتالیا یک

* مالت صفر - بلغارستان یک

* نروژ صفر - آذربایجان صفر

سایر بازی‌های این مرحله شنبه شب برگزار می‌شود که در مهمترین بازی‌های آلمان با جبل‌الطارق و پرتغال با ارمنستان دیدار خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس