کد خبر 428263
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷

پس از دیدار مدافع کاستاریکایی پرسپولیس با مهاجمان تیم ملی اسپانیا، امشب (شنبه) هم تیم‌ملی ارمنستان با بهره‌گیری از مدافع استقلالی‌ها- هرایر مگویان- برابر پرتغال به میدان می‌رود.

مدافعان سرخابی و مصاف با فابرگاس و رونالدو
گروه ورزشی مشرق - ارمنی‌ها تا ساعاتی دیگر در ورزشگاه دیناموی ایروان میزبان تیمی هستند که با بهره‌گیری از کریستیانو رونالدو به چیزی جز کسب پیروزی نمی‌اندیشد. پرتغال برای عقب نیفتادن از همگروه‌هایش صربستان و دانمارک در راه رسیدن به جام‌ملت‌های اروپا حداکثر توانش را صرف می‌کند تا خط دفاعی میزبان را وادار به اشتباه نماید.

هرایر مگویان مدافع ارمنی استقلال به مشرق می‌گوید:«مشکلی برای دفع حملات پرتغال نخواهیم داشت. استادیوم 20هزار نفری ما مملو از جمعیت خواهد شد تا نتیجه‌ای شگفت‌آور رقم بخورد.»


اومانیا 90 دقیقه

به گزارش مشرق، کاستاریکا هم که خود را برای جام طلاییی کونکاکاف آماده می کند، پنجشنبه پیش در رینودولئون مهمان اسپانیا و ستارگانش بود. در این بازی دوستانه مایکل اومانیا مدافع پرسپولیس 90 دقیقه به میدان رفت تا مدافعان خارجی سرخابی‌های پایتخت روزهای پرمشغله‌ای را سپری کنند.

در دیداری که 2 بر یک به سود اسپانیا تمام شد اومانیا با پیراهن شماره 4 کاستاریکا تلاش فراوانی کرد تا از شکست تیمش جلوگیری کند اما زحمات او با ضربات پاکو الکاسر(8) و فابرگاس(30) بی‌ثمر ماند. جالب اینکه گل اول بازی را وگاس روی پاس مدافع راست کاستاریکا انریکو دیاز کمپل(6) وارد دروازه ماتادورها کرده بود.

مایکل مرکز دفاع 5نفره

پائولو سزار سرمربی 38ساله کاستاریکا برای نباختن مقابل میزبانش اسپانیا از پنج مدافع بهره برد در حالی که مایکل اومانیا در مرکز این«خط» قرار داشت. در تقابل با ماتادورها به جز اومانیا که پیراهن پرسپولیس را بر تن کرده سه مدافع دیگر در فوتبال اروپا حضور دارند و یک نفر در MLS آمریکا توپ می‌زند.

در دیداری که 13هزار تماشاگر داشت، انریکو کمپل با شماره15 مدافع راست کاستاریکا بود. انریکو برای ماینس در بوندس‌لیگا توپ می‌زند. مدافع چپ تیم پائولو سزار هم کریستین گامبوآ بود که پیراهن وست‌برومویچ انگلستان را برتن دارد.

در چپ و راست اومانیا هم روی میلر و جیان کارو گونزالس حضور داشتند که اولی برای نیویورک‌ردبولز آمریکا و دومی برای پالرمو(کالچو) توپ می‌زند.

در معرفی خط دفاعی کاستاریکا و کسانی که با اومانیا بر سر گل نخوردن این تیم شریک هستند، نیاز چندانی به معرفی ناواس نیست. گلر دوم رئال‌مادرید که شش بازی در این فصل لالیگا حضور داشت و البته 32دیدار را هم به عنوان بازیکن ذخیره روی نیمکت نشست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس