کد خبر 426406
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱

خبرگزاری تسنیم: مهاجم هلندی سرخپوشان منچستر خبر از عزم راسخ این تیم برای جذب بازیکنان موردنظرش داد.

به گزارش مشرق، روبین فن‌پرسی که آینده‌اش در منچستریونایتد در هاله‌ای از ابهام است و باشگاه یوونتوس با پنج میلیون پوند خواهان به خدمت گرفتن اوست، گفت: منچستریونایتد در فصل نقل‌و‌انتقالات گذشته 200 میلیون پوند خرج کرد و حالا قصد دارد در این تابستان هم همین رقم را صرف به خدمت گرفتن بازیکنان موردنظرش کند تا تیمی داشته باشیم که توان رقابت برای کسب قهرمانی را داشته باشد.

منچستریونایتد فصل گذشته رکورد نقل‌و‌انتقالات بریتانیا را با جذب آنخل دی‌ماریا از رئال مادرید در ازای 59.7 میلیون پوند شکست و رادامل فالکائو را با قراردادی یک ساله به ارزش 10 میلیون یورو به طور قرضی از موناکو به خدمت گرفت، هرچند عدم رضایت از وی منچستریونایتد را از امضای قرارداد دائمی با این مهاجم کلمبیایی منصرف کرد. آندر هررا، لوک شاو، مارکوس روخو و دلی بلیند دیگر بازیکنانی بودند که لوئیز فن‌خال به صف بازیکنان خود اضافه کرد و در نهایت هم موفق شد با ترکیب تا حدودی متحول شده سهمیه حضور در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

مهاجم 31 ساله شیاطین سرخ که در فصل اخیر در 29 بازی از رقابت‌های مختلف برای این تیم 10 گل به ثمر رساند، تصریح کرد: به دنبال این هستم تا فصل آینده بیشتر بازی کنم. حالا بیشتر از هر زمان دیگری آماده‌ هستم. می‌دانم که بازی‌های بیشتری را در فصل پیش‌رو انجام خواهم داد. بازی بیشتر به من کمک می‌کند تا برای همراهی تیم ملی هلند در مسابقات یورو 2016 که تابستان بعد در فرانسه برگزار خواهد شد، آماده‌تر شوم.

وی در پایان تأکید کرد: وقتی در مورد آینده حرفه‌ای خود بخواهم تصمیم بگیرم همه چیز را مورد لحاظ قرار خواهم داد و باید نسبت به شرایط موجود واقع‌بین باشم.

اولین بازیکنی که سرخپوشان منچستر برای فصل پیش‌رو جذب کرده‌اند ممفیس دپای، هافبک جوانی است که در ازای 30 میلیون یورو از پی‌اس‌وی آیندهوون هلند به این تیم پیوست.

تیم تحت‌هدایت فن‌خال فصل اخیر لیگ برتر را با 17 امتیاز اختلاف نسبت به چلسیِ قهرمان و با عنوان چهارمی به پایان رساند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس