سخنان گهربار رهبر معظم انقلاب در مراسم بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و در جمع میلیونی عاشقان ولایت با موضوع «تحریف امام خمینی» آغاز شد.

به گزارش مشرق، بیانات گهربار رهبر فرزانه انقلاب لحظاتی پیش در مراسم بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و در جمع میلیونی عاشقان ولایت با موضوع «تحریف امام خمینی» آغاز شد.

رهبر معظم انقلاب سخنان خودشان را در جمع میلیون‌ها عاشق ولایت در صحن اصلی حرم مطهر امام خمینی (ره) آغاز شد.

حرم مطهر معمار کبیر انقلاب اسلامی، شبستان‌ها، صحن‌ها، معابر و مسیرهای منتهی به حرم امام خمینی (ره) از بامداد امروز مملو از جمعیت است.

برخی از پیروان مکتب اسلام و دلیر‌مردان و شیر زنان و پیروان انقلاب اسلامی پس از گذشت 26 سال از ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) با توجه به عشق و ارادت به انقلاب، امام راحل و ولایت فقیه با پای پیاده برای حضور در آیین بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران عزیمت کردند.

روسای قوا و مسئولان ارشد نظام به‌همراه جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی ایران اسلامی در مراسم بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) حضور دارند.

حضور میهمانان خارجی نیز در آیین بیست و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران پرشور است.

خبرنگاران، تصویربرداران و عکاسان داخلی و خارجی زیادی با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) مراسم بزرگداشت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی را پوشش می‌دهند.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس