کد خبر 1597192
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۷

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ایران،شهر خورشید در مطلبی با عنوان پرچم های داعش برای برافراشته شدن آماده می‌شود ، نوشت:

در هفته گذشته داعشی ها در چند نقطه عملیات خاصی انجام دادند به عنوان مثال گروه تروریستی داعش با موشک دوش پرتاب در حومه شرقی حمص به یک وانت متعلق به لشکر هفدهم ارتش سوریه شلیک کرد، اما گلوله به هدف اصابت نکرد.

این که داعشی هه در روز روشن از فاصله 4 کیلومتری شهر شلیک کرده اند درواقع موضوع افزایش قدرت خطرناک داعش در بیابان و تهدید شهرها را تایید می کند.

واقعیت این است که داعش بی سر و صدا در سوریه و عراق قدرت می گیرد.

این واقعیت که دوش پرتاب ها شروع به آشکار شدن کرده اند نشان می دهد که داعش مناطق وسیعی از صحرا را برای خود ایمن کرده است تا بتواند راحت عمل کند.

در حال حاضر هسته های داعش در شهرک های دو طرف رودخانه در حومه دیرالزور فعالیت می کنند و حملاتی را انجام می دهند و البته از حراج مردم به زور مالیات می گیرند. اگرچه جمع آوری مالیات در منطقه ارتش سوریه چندان اتفاق نمی افتد، جذب شبه نظامیان و حملات در مقیاس کوچک در حال افزایش است. این سازمان تروریستی شروع به گسترش به سمت حسکه و رقه در منطقه پ‌ک‌ک کرده است. منطقه حمله داعش نیز از منبج تا قامشلی گسترش یافته است.

نفوذ داعش در ادلب و شمال حلب هرگز کاهش نیافته و فقط سرکوب شده است.

از زمانی که کولانی شروع به مبارزه با شوراهای خود کرد، داعش از این هرج و مرج نهایت استفاده را کرد و شروع به برخاستن کرد.

همچنین عملیات بمب‌گذاری داهشپایان یافتن نشست گروهی از رهبران جهادی با بمب گذاری داعش نشان می دهد که داعش در سطح استراتژیک در حال قدرت گرفتن آنهم به صورت جدی در منطقه است.

هم در آفریقا، هم در افغانستان، هم در پاکستان و هم در سوریه و عراق، داعش به طور خطرناکی در حال گسترش و قوی‌تر شدن است و با تمام توان خود را برای بازگشت آماده می‌کنند که نگرانی برای هژمونی به اوج خود برسد و کسی نتواند با آنها مقابله کند.

در زمانی نظم دنیا در حال تغییر است گروه های تروریستی به عنوان نیروی نیابتی یکی از هژمون های دنیا بازی می‌کنند.

اولین بار به صورت رسمی بریتانیا از دزدان دریایی استفاده کرده تا خود را قدرت اول دریاها کند و وقتی نظم دریاها از بین رفت و نظم جدید در آن دوره شکل گرفت حالا نیروی دریایی بریتانیا به سراغ همین دزدان دریایی رفت و بخشی زیادی را جذب خود کرد و بقیه را منهدم کرد.

ان دزد ها بعدا ساختار اصلی دریانوردی مستعمرات بریتانیا را تشکیل دادند.

آمریکا برای مقابله با هژمون ایران از بعد از زلزله ترکیه به سرعت در حال احیای داعش و سایر گروه های تروریستی هست تا در قامت حداکثر 3 گروه علیه دولت سوریه و مقاومت ایران ورود پیدا کنند.

در شرق ایران نیز در شمال افغانستان و بخش هایی از پاکستان داعشی ها دوباره تحت مدیریت سازمان اطلاعات آمریکا و ترکیه و برخی از کشورهای عربی منطقه در حال بازسازی است تا علیه ایران و یارانش به کار گرفته شود و این آخرین شانس آمریکا برای مقابله با تثبیت نهایی هژمون ایران است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 31
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    14 3
    خب داعشیارو توسط روسیه به درک واصل کنید
    • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
      11 2
      پس ائتلاف به اصطلاح ضد داعش که امریکا سرکردش هست چه غلطی داره میکنه؟!
    • ایرانی عصبانی AU ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
      13 10
      برای من دور از ضهن نخواهد بود اگر بشنوم گروهی از داعشیان زیر پرچم روسیه نان میخورند چون گروهای نیابتی از طرف دولتهای بسیاری بکار گرفاه میشوند. و البته این امر شکافی در ایدولوژوی صلفیها ایجاد و انانرا در کل ضعیفتر میسازد.. اما انچه باعث تعجب و خوشحالی من شد نام بردن هژمونی ایران بعنوان یکی از قدرتهای دارای نفوذ سیاسی/فرهنگی/مذهبی/اجتمایی/ و.... ویا هژمونی منطقه ای بود. البته من دوست دارم اینرا از دیده جدید سیاستی ایران به عصر مقاومت پادرپا و عقبگرد از صبر استراتژیکی ببینم.
    • ایرانی عصبانی AU ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
      0 2
      برای من دور از ضهن نخواهد بود اگر بشنوم گروهی از داعشیان زیر پرچم روسیه نان میخورند چون گروهای نیابتی از طرف دولتهای بسیاری بکار گرفاه میشوند.
    • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
      4 7
      ایرانی نمای عصبانی خودتی با داعش و بزرگترتان آمریکا و رژیم حرامزاده، در ضمن نام روسیه را که می آوری دمبت میزنه بیرون
    • DE ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
      2 0
      ائتلاف علنی ایران و روسیه در یک حمله ی تمام کننده با صدها موشک با اطلاعات ماهواره ای می‌تواند هم یک ترس در وجود کشورهای حامی داعش بیندازد، یک همکاری عملی نظامی بست ایران و روسیه باشد هم منطقه از وجود این نیروهای خطرناک پاک شود. بازسازی ارتش سوریه با تجهیزات مدرن نظامی هم از طرف روسیه هم از طرف ایران هم می‌تواند تعیین کننده‌اند.
    • IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
      5 0
      آقای عصبانی فارسی را کجا یاد گرفتی هنوز فاصله زیادی با درست صحبت کردن و واژه گزینی و نگارش صحیح داری
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    45 0
    لعنت بر انگلیس و اسراییل
    • IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
      3 0
      داعش ساخته و پرداخته آنهاست
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    1 0
    داخل چی ... این انصاف که داره برای ترور ارتشی ها و سپاهی ها و پلیس نقشه میکشه چی ....
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    13 0
    این پهپاد ها برای چیه با کمک پهپاد تک تک شون را بزنید خمس پهپاد ها هم در می آید حبس نکنید پهپاد ها را
    • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
      2 1
      فیلم هندی مگه ؟؟؟😄😄😄
    • IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
      0 0
      متن اگاهی بخش یراشون بندازن
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    1 0
    وای از داعش، وای از داعش، وای از داعش، بابا برید بمیرید دیگه!
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    9 0
    ترکیه دشمن قسم خورده ایران است از هر نظر
  • علی IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    12 0
    این داعش و دیگر تروریست‌ها از طویله ترکیه و اردن و دیگر مزدوران عرب بیرون می‌آیند .
  • حمیدرضا IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    2 0
    این آخرین تیر آمریکاس
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    0 10
    به ما چه ؟ موصوع داعش،یک معضل بینالمللیه ، خود سازمان ملل یه برنامه براش بزاره .
    • IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
      2 2
      چشم جیگر فقط اومد و تو را... کرد شکایتش را ببر سازمان ملل نه پلیس ایران، افتاد یا بیشتر فشار بدم بیوفته؟
  • رضوان IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    1 0
    ریشه های داعش را باید خشکاند هن خشکاند همان کاری که روسیه درچچن کرد وعبدالقدیر خان حامی پوتین را درست کرد مگر قدرت سپاه وبسیج از قدرت پوتین کمتر است باید ریشه وهابیت را دربلوچستان خشکاند از راه بهبود وضع مردم تشویق سرمایه داران بلوچ برای اوردن سرمایه های ملیاردی خود از پاکستان به ایران از طریق جذب بلوچ ها درگردان های امام حسین(ع) و از طریق طرد وهابی ها مدارس ومساجد نباید هیچ وهابی پیشنماز باشد. دراختیار قرار دادن مدرسه ومسجد مکی دراختیار مولوی های حنفی مذهب .چه صاحبان قبلی دست از مذهب ابو حنفی کشیده وبه صراحت می گویند ابو حنیفه رافضی شده است ما باید مولوی های طرفدار ابو حنیفه را تقویت کنیم وبا کمک اینها هم مذهب حنفی تقویت شده وهم مذهب وهابی رو به افول می رود.
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    0 4
    نویسنده‌ این متن انگار ته دلش یه شوق و خوشحالی خاص از قدرت‌گیری ترورسیم داشته
    • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
      2 0
      به شوق و ذوق تو نمیرسه
  • US ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    10 0
    کار ترکیه است
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    5 0
    می‌توان به نشانه دیگری از ظهور تعبیر کرد. مؤمنان تبلیغ به اسلام و ولایت به رهبری جمهوری اسلامی را شدت ببخشید و یار جمع کنید. ان شاء الله ظهور و برپایی حکومت نهایی الهی بر زمین.
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
    2 0
    قبل از قوی شدن باید در مراکز حیاتی خود توسط روسیه ایران و سوریه و حتی جین به درک واصل شوند....لعنت بر انگلیس و آمریکای مکار
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
    0 0
    عراق و سوریه نشون دادن به وقت سلامت یادشون میره کی حامیشون بود. اگه بار دیگه داعش یا هر گروه دیگری قدرت بگیرن نباید آنچنان کمکشون منیم.
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
    0 0
    داعش زورش به ایران نمی رسه و عراق وسوریه خودشون مسئول جواب دادن به داعشند دیگه ربطی به ما نداره.این کشورهای خائن عربی دیگه باید تنبیه بشند و داعش بهشون حکومت کنه تا بفهمند سزای خیانت چیه وراه چاره ای هم نداشته باشند.ترکیه شاید با حکومت ما مشکل داشته باشه اما با ملتی که دستکم 50میلیون ترک داره دشمن نیست.ما مردم هم دشمن ترکیه نیستیم.
    • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
      0 0
      تاوانش رو مردم بی دفاع میدن به هر حال وظیفه انسانی ماهاست که تنهاشون نزاریم . در ضمن قدرت گرفتن دوباره داعش در منطقه یک تهدید واقعی برای ایران هست
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
    1 0
    اگه ممانعت آمریکا نبود اسراییل قصد زدن چند نقطه از تهران ویک حمله گسترده را داشت.بازهم اگر آمریکا نبود ارتش آذربایجان باحمایت تسلیحاتی ونیروی مسلح اسراییل وترکیه ازشمال به ایران حمله می کرد وتا خود خلیج فارس قصد جدا کردن غرب ایران راداشت که بازهم آمریکا سریعا نیرو درآذربایجان مستقرکرد وبا کمک هند وفرانسه مانع حمله به ایران شد.وقتی ایران رسما به آرامکوی عربستان حمله کرد ترامپ حاضرنشد درازای درخواست مکرر عربستان به ایران حمله کند.درجنگ عراق وایران اول اسراییل ودوم آمریکا خیلی اسلحه به ایران رساندند.حالا دشمن ما کیست؟
    • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
      0 0
      دشمن ما همین جهل شماست با این تفسیرتان.
    • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
      0 0
      این رو هم اضافه کن : آمریکا با نابودی رژیم صدام‌ ، ایران را از نابودی نجات داد چون‌ اگه رژیم‌ بعث ادامه میداد تا حالا قطعا اتمی شده بود و معنای صدام اتمی برای ایران و خاورمیانه یعنی ویرانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس