کد خبر 419204
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۹

سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان گفت: باخت یک بر صفر هیچ وقت نتیجه خوبی نیست اما مطمئنا نتایج بدتر هم وجود دارد.

به گزارش مشرق، کریستین گروس پس از شکست یک بر صفر مقابل نفت  ایران در نشست خبری گفت: باخت یک بر صفر هیچ وقت نتیجه خوبی نیست اما مطمئنا نتایج بدتر هم وجود دارد از عملکرد بازیکنانم رضایت ندارم. در نیمه اول بد بازی کردیم و توپ را در زمین حریف از دست می‌دادیم این مساله به حریف اجازه داد به گل برسند و با اعتماد به نفس بیشتری بازی کردند. باید بیشتر مراقبت می‌کردیم چون آنها خیلی خوب ضد حمله می‌زدند.

وی ادامه داد: به خاطر دو واکنش خوب دروازه‌بان‌شان نتیجه همین یک بر صفر باقی ماند. مطمئنا برای بازی برگشت باید بهتر بازی کنیم تا راهی مرحله بعدی شویم. بازی بعدی آخرین دیدار رسمی ما در فصل جاری است و مطمئن باشید که تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا پیروز میدان شویم. در بازی برگشت به حضور هواداران‌مان در ورزشگاه نیاز داریم.

سرمربی الاهلی در مورد تنش‌هایی که بین ایران و عربستان در مسابقات باشگاهی و میزبانی وجود داشته و میزبانی تیم نفت را چطور دید، گفت: من ورزشی صحبت می‌کنم و تنها دلیل حضورم در اینجا فوتبال است و در مورد مسایل سیاسی و مسایل مدنظر شما صحبت نمی‌کنم.

وی در مورد تمرین بازیکنان تیم الاهلی در پایان مسابقه به خاطر تنبیه تیم بوده که نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا آنها در جلسه قبل از مسابقه اجازه گرفتند و مورد خاصی نبوده است و به همین خاطر لازم نیست این سوال را بپرسید.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فردین ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
    0 0
    حقشون شکست با گلهای بیشتربود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس