کد خبر 419212
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: می‌توانستیم گل‌های بیشتری در بازی با الاهلی بزنیم.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان پس از برتری یک بر صفر نفت ایران مقابل الاهلی عربستان در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این برد را به تمامی جامعه فوتبال و عزیزانی که سنگ تمام گذاشتند، تقدیم می‌کنم. برای تیم ما که همیشه ورزشگاه خالی بود، امروز گویا 150 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند. 

وی افزود: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. اگر موقعیت‌های امین حاج محمدی و امیر ارسلان مطهری تبدیل به گل می‌شد، با اندوخته خوبی به بازی برگشت می‌رفتیم. امیدوارم در بازی برگشت مثل بازی امروز باشیم. بازیکنان نفت همه توان خود را گذاشتند و پس از اتفاقات عجیب بازی با تراکتورسازی تبریز برگشت خوبی داشتند.

سرمربی نفت عنوان کرد: درست است که حاج‌محمدی و مطهری موقعیت‌هایی را از دست دادند اما آنها امروز بازی خوبی را انجام دادند. تیم ما جوان است و باید برای  بازی برگشت وقت بگذاریم و تلاش کنیم پرچم کشورمان را بالا ببریم.

منصوریان در مورد اینکه دفاع الاهلی آسیب‌پذیر بود و چه تاکتیکی برای بازی برگشت اتخاذ خواهید کرد، گفت: به طور حتم تاکتیک ویژه‌ای برای بازی برگشت به کار می‌بریم و باید از اندوخته بازی رفت‌مان دفاع کنیم. نفت باید لقب خودش یعنی سخت‌کوش بودنش را باید بار دیگر تعریف کند. حتما باید برای بازی برگشت آنالیز و برنامه‌ریزی کنیم. برای بازی در عربستان با 3،4 تغییر به میدان خواهیم رفت چون باید بازیکنان را برای فینال جام حذفی حفظ کنیم.

وی در مورد اینکه به تماشاگران عدد 4 را نشان داد، گفت: 4 نشان ندادم، بلکه به سمت جایگاه 8 که دوران بچگی‌ام در آنجا گذشت، 2 عدد 4 نشان دادم. از حرکاتی که باعث سوهان روح هواداران فوتبال شود، خوشم نمی‌آید و هر فردی ادبیات خودش را دارد. حدس می‌زدم این سوال را از من بپرسید اما به همان اندازه که عاشق استقلال هستم مواظب هواداران پرسپولیس هستم تا آنها را آزرده نکنم.

منصوریان با اشاره به دیدار تیمش با تراکتورسازی تبریز در هفته سی‌ام لیگ برتر خاطرنشان کرد: قهرمانی را از تراکتورسازی گرفتیم اما 80 هزار هوادار تراکتورسازی من را تشویق کردند. تا زنده هستم از ادبیاتی استفاده نخواهم کرد که هواداران را آزرده کند. مقابل پرسپولیس با تمام وجود بازی کرده و حتی با کریم باقری درگیری‌های فیزیکی داشتم اما هیچ وقت باعث آزار هواداران پرسپولیس نشدم.

سرمربی نفت در خصوص جنگ روانی عربستانی‌ها در بازی برگشت تصریح کرد: نگاه ما به این موضوع منفی نیست چون الشباب عربستان در بازی همزمان ما حریفش را شکست داد و مردانه بازی کرد و باعث صعود تیم ما به مرحله بعد شد. الشباب درس بزرگی به ما داد و باعث صعود نفت به این مرحله شد و تیم ما را زیر 15 دقیقه از فرودگاه خارج کردند.

«الشباب باید الگوی خوبی برای تیم‌های عربستانی باشد». وی با بیان این جمله تاکید کرد: وقتی دو کشور مسلمان با هم بازی می‌کنند، نباید مشکلاتی به وجود بیاید. همانطور که ما میزبانی خوبی از حریف امروزمان انجام دادیم، انتظار همین میزبانی را در عربستان داریم.

منصوریان در خصوص تفاوت لیگ ایران با لیگ قهرمانان آسیا گفت: لیگ ما لیگ خوبی است. وقتی 4 تیم از کشورها در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا می‌کنند، به این معنا است که بهترین‌هایان کشور در این مسابقات شرکت می‌کنند. دیسیپلینی که AFC دارد و مجاب می‌کند تیم‌ها در آن چارچوب قرار بگیرند، باعث می‌شود سطح مسابقات آن یک مرحله بالاتر از لیگ کشورمان باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
    0 0
    ما به تو افتخار میکنیم آقای منصوریان ... یه پرسپولیسی هستم وفرق اسطوره با یه پول پرست را به درستی از هم تشخیص میدهیم!
  • ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
    0 0
    دوست دارم علی اقای منصوریان مرد بااخلاق فوتبال ،ایشالاه تیمت درجام باشگاهی اسیا موفق میشه،وحقتونو از این فوتبال بگیرید،،
  • سیدعلیرضا ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
    0 0
    1352...6 عه منم حواسم نبودکامنت توکامنت گذاشتم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس