کد خبر 419208
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷

دروازه‌بان تیم نفت گفت: منصوریان برای بازیکنان نفت یک کاپیتان است نه سرمربی.

به گزارش مشرق، علیرضا بیرانوند پس از پیروزی یک بر صفر نفت مقابل الاهلی اظهار داشت: واقعاً خوشحالم که توانستیم در دیدار رفت مقابل الاهلی به پیروزی برسیم، این برد را به هوادارانی تقدیم می‌کنیم که در ورزشگاه حاضر شدند، فکر می‌کنم برای اولین بار بود که 15 هزار تماشاگر برای بازی نفت در آزادی حاضر شدند.

وی با اشاره به اتفاقات دیدار مقابل تراکتورسازی، یادآور شد: ما از اتفاقاتی که برایمان در بازی با تراکتورسازی رخ داد ناراحت بودیم اما خدا را شکر که روحیه بازیکنان برگشت، علی‌آقا (منصوریان) خیلی با بازیکنان راحت است، ما به عنوان یک کاپیتان به او نگاه می‌کنیم نه یک سرمربی.

دروازه‌بان نفت تصریح کرد: در بازی برگشت متأسفانه هواداران ما حضور ندارند اما این قول را به آنها می‌دهیم که دلشان را شاد کنیم و بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم، بازی سختی داریم اما امیدوارم بتوانیم هم ما و هم پرسپولیس راهی مرحله بعد شویم.

بیرانوند درخصوص درگیری‌ای که با امین حاج‌محمدی در جریان بازی داشت، تصریح کرد: من از تمامی بازیکنان کوچکتر هستم، در آن صحنه قصد داشتم بیرون بیایم و توپ را بگیرم، اگر حاج محمدی توپ را با زاویه بیشتری پاس می‌داد به گل تبدیل می‌شد، در هر صورت خوشحالم که پس از اتفاقی که در تبریز برایمان افتاد و جام را از دست دادیم توانستیم این پیروزی را بدست آوریم.

وی افزود: واقعاً خسته‌ایم، نفت بیشترین بازی‌ها را انجام داده اگر دعای مردم هم باشد به تیم ملی خواهم رفت و امیدوارم مزد زحماتمان را در فینال جام حذفی به دست آوریم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
    0 0
    من یه پرسپولیسی ام و طرفدار دوآتیشه علی منصوریان
  • reza ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
    0 0
    بازم مشرق شروع کردی! اخه این تیتره زدی!!!!!!!!
  • مسعود ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    0 0
    خیلی آقایی بیرانوند یعنی پرتاپ دستتد فوق العادس
  • جاوید ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    0 0
    هواداران استقلال برای حمایت از نفت اومدن .چون نفتِ منصوریان رو از خودشون میدونن.نفتِ کشور(همون مایع بدبو ) که به باد رفته انشاالله تیمِ نفتِ منصوریان در آسیا نتیجه بگیره .
  • ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    0 0
    ZENDE BAD PARSIAN

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس