کد خبر 414230
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴

وزیر علوم با اشاره به اینکه پرونده ۳۲ میلیاردی صندق رفاه دانشجویی در قوه قضائیه مفتوح است گفت: رئیس قوه قضائیه دستور جدی برای پیگیری این پرونده را صادر کرده است.

به گزارش مشرق، محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز در حاشیه افتتاح یازدهمین جشنواره فن‌آفرینی شیخ‌بهایی در دانشگاه شهید بهشتی و در پاسخ به خبرنگار حبرگزاری تسنیم درباره پرونده مالی 32 میلیاردی صندوق رفاه دانشجویان در دولت دهم، اظهار داشت: پرونده از گذشته در حال پیگیری بوده و بیش از چند ماه است که گزارش‌های آن به قوه قضائیه رفته و مطرح بوده است. 

وی افزود: از سوی قوه قضائیه دستور رسیدگی به پرونده داده شده و رقم‌ها خیلی بیش از این مبلغ بوده که بخشی از آن پس داده شده و بخشی هم در حال پیگیری است.

فرهادی در پاسخ به اینکه مسئولان سازمان امور دانشجویان از اختلاف نام می‌برند، اما مسئولان قضایی این مسئله را تایید نکردند؟ گفت: پرونده مفتوح است و دستور جدی رئیس قوه قضائیه برای پیگیری این پرونده است.

به گزارش تسنیم، فرهادی در واکنش به سوالات دیگر خبرنگاران اعلام کرد که چرا این قدر به حاشیه‌ها دامن‌ می‌زنید. قراردادهای صوری بسته شده و پول فرزندان مردم رفته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس