کد خبر 405294
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰

تیم کشتی آزاد ایران با برد پنج بر سه در فینال مقابل آمریکا توانست مقابل چهار هزار و 234 تماشاگر در سالن فوروم لس آنجلس پیروز میدان باشد.

به گزارش مشرق، تیم کشتی آزاد آمریکا بعد از 12 سال توانست به فینال جام جهانی راه یابد که در این مسابقه مغلوب ایران شد.

بروس بورنت سرمربی تیم کشتی آمریکا در این باره گفت: "ما قطعا شانس‌هایی داشتیم. ما چندین مسابقه را از دست دادیم. در حال حاضر به اندازه کافی خوب نیستیم و نیاز داریم که بهتر شویم. کشتی‌گیران ما تا جایی که می‌توانستند تلاش کردند، اما ما باید مشکلاتی که وجود دارد را اصلاح کنیم. همه به خوبی تلاش کردند، اما چند اشتباه اساسی داشتیم."

همچنین جردن باروز ژس از پیروزی بر مرتضی رضایی قلعه گفت: "زیاد پیش نمی آید که کسی بتواند یک ایرانی را 10 بر صفر شکست دهد بنابراین این یک پیروزی بزرگ بود. من می‌خواستم برای همه تماشاگرانی که این جا حضور داشتند نمایش خوبی را به اجرا بگذارم. من تلاش کردم که در دفاع سخت کار کنم. هنوز کارهای زیادی است که باید انجام دهم، اما این مسابقه بسیار خوب بود و من روز خوبی داشتم."

جیک وارنر نیز در وزن 97 کیلوگرم توانست محمد حسین محمدیان را شکست دهد. او درباره برد خود گفت: " من می دانستم که باید تلاش کنم و باید کاری انجام دهم. واضح است که الان بسیار خوبم. من بهترین عملکرد خود را به نمایش نگذاشتم با این حال توانستم حریفم را خاک کنم و کار را به پایان برسانم."

در وزن 65 کیلوگرم نیز برنت متکاف توانست مسعود اسماعیل پور، برنده مدال برنز 2014 را شکست دهد. برنت درباره این پیروزی گفت: " من کمی ناامید بودم. می دانم که می توانستم امتیازهای بیشتری را کسب کنم. حریفم داشت می‌باخت و من نمی‌دانم که چرا دفاع می‌کرد. این برد خوبی بود. با این حال باید سعی کنم که بیشتر به پاهای حریف حمله کنم."
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
    0 0
    دورود بر کشتی گیران ایران درد و بلای شما بخوره تو سر این فوتبالیست ها مفت خور حرام خور بی خواصیت آقای کی روش روزی 15میلیون حقوق میگیره لطفاً نظر سنجی کنید ببنید چند درصد از مردم راضی هستند بابا فوتبال را تعطیل کنید نخواستیم حیف از پول بیت المال چقدر بااین روزی 15میلیون میشه کارکرد یا نه به کشتی مدال آور کمک کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس