درخواست وزیر کابینه صهیونیستی برای شهرک‌سازی در غزه

ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواستار احداث شهرک‌های صهیونیست‌نشین در نوار غزه شد.

به گزارش مشرق، روزنامه عبری زبان معاریو گزارش داد که ایتمار بن گویر مدعی شده است که اشغال کامل نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی به هیچ عنوان کافی نیست و باید شهرک سازی انجام داد.

وی در ادامه گفت: باید در نوار غزه، شهرک‌های یهودی احداث کرد و البته این مساله نیز کفایت نمی‌کند، بلکه مهمترین اقدام تشویق فلسطینی‌ها به مهاجرت داوطلبانه است.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی همچنین صدور حکم بازداشت برای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و یوآو گالانت وزیر جنگ را یهودستیزانه دانست.

پس از گذشت بیش از هفت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هفت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
    0 0
    اینها دنبال انفجار بقاع متبرکه هستند ها ...می دونید که سابقه هم دارد ... مارکسیست لاییک بهایی همه می خواهند اینرا...
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
    0 0
    مرگ بر اسراییل
  • DE ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
    0 0
    این متجاوزین نسل کش ، این قارچ های چند روزه ! یک تو دهنی محکم میخوان تا از این غلط های زیادی نکنن. غزه تا ابد مال مردم مظلوم غزه است که چند هزار ساله سرزمین شونه و درش زندگی می کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس