تأکید سران قوا بر ضرورت تداوم گفتمان مردم‌محور شهید رئیسی

«تداوم گفتمان رئیس جمهور شهید در تلاش مجاهدانه و پیگیرانه برای خدمتگزاری به مردم» و «مواضع مقتدرانه و عزتمندانه در برابر دشمنان و تعامل با دیدگاه های مختلف » در جلسه سران قوا مورد تأکید قرار گرفت.

به گزارش مشرق، در جلسه شب گذشته سه‌شنبه (۱ خرداد ۱۴۰۳) سران قوا ضمن بحث و تبادل نظر، درباره نحوه کار و اقدامات قابل انجام هر یک از قوای سه گانه برای افزایش مشارکت در انتخابات پیش رو گفتگو شد.

جلسه سران قوا عصر سه‌شنبه به میزبانی محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه و همچنین معاون حقوقی رئیس جمهور، قائم مقام شورای نگهبان و معاون سیاسی وزیر کشور برگزار و مصوبات دو روز گذشته این جلسه در خصوص اصلاح تبصره‌های ۱۹ و ۲۹ قانون انتخابات مبنی بر عدم همزمانی انتخابات شوراها با انتخابات ریاست جمهوری که با همکاری دولت و شورای نگهبان مصوب و دیروز در صحن علنی مجلس به تصویب رسید بحث و تبادل و نظر شد.

در این جلسه همچنین درباره نحوه عمل و اقدامات قابل انجام هر یک از قوای سه‌گانه درخصوص امیدبخشی به جامعه و افزایش میزان مشارکت در انتخابات پیش رو گفتگو شد.

«تداوم گفتمان رئیس جمهور شهید در تلاش مجاهدانه و پیگیرانه برای خدمتگزاری به مردم» و «مواضع مقتدرانه و عزتمندانه در برابر دشمنان و تعامل و مدارا با گروه‌ها و دیدگاه‌های مختلف جامعه» از دیگر محورهایی بود که در جلسه روز گذشته سران قوا مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس