کد خبر 398653
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶

رئیس افتخاری باشگاه بایرن‌مونیخ معتقد است رفتار بال فرانسوی و مدافع ملی‌پوش بایرن‌مونیخ به این تیم لطمه می‌زند.

به گزارش مشرق، فرانتس بکن‌باوئر در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «اسکای» با انتقاد از رفتار بال فرانسوی و مدافع ملی‌پوش بایرن‌مونیخ در درون زمین مبنی تمایل به ایجاد درگیری با بازیکنان حریف گفت: در درون زمین اغلب با ریبری برخوردهای زیادی صورت می‌گیرد ولی دلیل نمی‌شود که او از کوره در برود حتی اگر از سوی بازیکنان حریف تحریک شود. همه هم می‌دانند که فرانک با هر برخوردی واکنش نشان خواهد داد و این شرایط در مورد بواتنگ هم صدق می‌کند. باید کسی در این رابطه با بازیکنان صحبت کند چون این رفتار آنها به تیم لطمه می‌زند.

رئیس افتخاری بایرن‌مونیخ با تمجید از سرمربی اسپانیایی این تیم عنوان کرد: گواردیولا نیازی به قرارداد ندارد. او از آن دسته مربیانی است که هر موقع که بخواهد می‌آید و می‌رود. بایرن‌مونیخ هم به حفظ پپ تمایل دارد و امیدوارم او برای مدت طولانی‌تری در این تیم بماند. هیچ چیز هم بهتر از ماندن گواردیولا در بایرن نیست و اگر این اتفاق عملی شود فوق‌العاده خواهد شد. حضور پپ در بایرن موفقیت بزرگی بوده است.

وی افزود: با تمام احترامی که به یوپ هاینکس قائل هستم ولی باید بگویم گواردیولا فلسفه جدیدی را با خود به باشگاه بایرن آورد. او به طرز خارق‌العاده‌ای تیکی‌ تاکا را با فوتبال سنتی آلمان تلفیق کرده است.

بکن‌باوئر تأکید کرد: فرانک ریبری، آرین روبن و باستین شواین‌اشتایگر برای همیشه در کنار تیم نخواهند بود و قرار نیست بایرن‌مونیخ در 10 فصل آینده در هر فصل قهرمانی بوندس‌لیگا را از آن خود کند. در دو یا سه سال آینده تغییرات عمده‌ای در بایرن صورت می‌گیرد و پس از آن همه چیز تغییر خواهد کرد.

بایرن‌مونیخ در حال حاضر با 64 امتیاز صدرنشین بوندس‌لیگاست و با 11 امتیاز اختلافی که با ولفسبورگ دوم جدولی دارد قهرمانی‌اش تا حدودی تضمین شده به نظر می‌رسد. باواریایی‌ها همچنین با شکست شاختار دونتسک اوکراین راهی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شده‌اند و در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی آلمان هم باید به مصاف بایرلوکوزن بروند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس