کد خبر 397400
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴

سرمربی استقلال خوزستان با بیان اینکه تیم استقلال خوزستان از نظر فنی و تاکتیکی مشکلی ندارد، گفت: مشکل تیم ما روحی و روانی است.

به گزارش مشرق، عبدالله ویسی امروز در نشست خبری قبل از بازی استقلال خوزستان در برابر صبای قم اظهار داشت: فردا بازی حساسی در برابر تیم سفید پوش صبا داریم و بازی‌های باقیمانده برای ما حکم فینال را دارد.

وی افزود: نتایج بد استقلال خوزستان در هفته‌های گذشته به دلیل بدشانسی بود چرا که ما در اکثر این رقابت‌ها بازی قابل قبولی از خود ارائه دادیم.

سرمربی استقلال خوزستان با بیان اینکه تیم آبی پوش خوزستانی از نظر فنی و تاکتیکی با مشکلی مواجه نیست، تصریح کرد: مشکل استقلال خوزستان روحی و روانی است که با صحبت با بازیکنان امیدواریم رفع شده باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که فردا چه بازیکنانی را در اختیار ندارد، گفت: خوشبختانه بازیکن مصدومی نداریم و فقط موسی کولیبالی به دلیل محرومیت نمی‌تواند ما را همراهی کند.

ویسی با بیان اینکه فاصله بازی‌ها خیلی کم است و به تیم‌ها فشار وارد می‌شود، اذعان داشت: جایگاه استقلال خوزستان در لیگ بر‌تر مناسب نیست.

وی بیان کرد: البته امتیازات بین تیم‌های انتهای جدول کم است و با کسب یک تا دو نتیجه خوب می‌توانیم خود را از انتهای جدول جدا کنیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس