کد خبر 395098
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰

سرمربی تیم فوتبال استقلال رخوزستان گفت: بازی با پدیده حکم زندگی کردن یا به سکته رفتن را دارد.

به گزارش مشرق، عبدا... ویسی در نشست خبری پیش از بازی تیمش با پدیده که در محل سالن اجتماعات هیئت فوتبال خراسان رضوی برگزار شد، افزود: بازی حساسی با تیم پدیده داریم و 3 امتیاز این بازی خیلی برای ما مهم است. تیم پدیده هم شرایطی مشابه ما دارد. امتیاز این بازی برای تیم ما حکم زندگی کردن یا به سکته رفتن را دارد.

وی تصریح کرد: دو تیم با توجه به نتایج ضعیفی که در هفته‌های گذشته کسب کرده‌اند، نمی‌توانند بر روی مسائل و برنامه‌ریزی فوتبالی کاری از پیش ببرند و تیمی می‌تواند موفق شود که استرس تیمی خود را کنترل کند.

وی اضافه کرد: در این تعطیلات 10، 12 روزه لیگ فقط روی بحث روانی تیم کار کردیم تا بتوانیم با کسب 3 امتیاز این بازی شرایط بهتری در جدول داشته باشیم.

ویسی در خصوص ممنوع‌المصاحبه کردن خود در هفته‌های اخیر بیان کرد: در چند بازی اول لیگ شرایط خوبی داشتیم و به خاطر اردوهای خوبی که پشت سر گذاشتیم در نیم فصل دوم هم شروع خوبی داشتیم ولی متاسفانه به بحران رفتیم و به همین دلیل تصمیم گرفتم به خاطر اینکه تمرکز تیم بهم نریزد، خود را ممنوع المصاحبه کنم.

سرمربی استقلال خوزستان در پایان تصریح کرد: تیم پدیده تیم خوبی است که از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می‌برد و مطمئنا ما کار سختی داریم.

منبع: سایت رسمی پدیده خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس