تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با کسب ۲ مدال برنز به کارش در مسابقات زومباتلی مجارستان پایان داد.

به گزارش مشرق، در پایان رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جایزه بزرگ مجارستان که روزهای 16 و 17 اسفند ماه با حضور بیش از 20 کشور دنیا در شهر زومباتلی برگزار شد، رامین طاهری در وزن 70 کیلوگرم و پیام بویری در وزن 75 کیلوگرم صاحب مدال برنز و محمد علی گرایی در وزن 66 کیلوگرم و علی زینتی رفاه در وزن 80 کیلوگرم به مقام پنجم رسیدند.

در دومین روز رقابت‌های کشتی فرنگی جام جایزه بزرگ مجارستان رامین طاهری فرنگی‌کار وزن 70 کیلوگرم ایران در دور اول با قرعه استراحت روبه‌رو شد، سپس در دور دوم مقابل کریستوفر نیلسون از سوئد روی تشک رفت و در پایان موفق شد 8 بر صفر حریف خود را شکست دهد. طاهری در مرحله یک چهارم نهایی مقابل روسلان تسارف از قرقیزستان با نتیجه 2 بر یک برتری دست یافت.

نماینده جوان کشورمان در مرحله نیمه نهایی مقابل بالینت کورپاسی از مجارستان با نتیجه یک بر 3 شکست خورد و راهی دیدار رده‌بندی شد. وی برای کسب مقام سوم، مقابل مندیا تسولوکیدزه از گرجستان با نتیجه 3 بر 2 به برتری دست یافت و صاحب مدال برنز شد.

همچنین در وزن 80 کیلوگرم علی زینتی رفاه در دور اول مقابل زولت کان از مجارستان قرار گرفت که موفق شد در پایان با حساب 4 بر 2 به برتری برسد. زینتی رفاه سپس در مرحله یک چهارم نهایی مقابل گئورگی سیرکیدزه از گرجستان قرار گرفت اما در پایان 3 بر 2 نتیجه را واگذار کرد. زینتی رفاه با توجه به سرکیدزه از گرجستان در دیدار فینال راهی گروه شانس مجدد شد. زینتی رفاه در این مرحله ابتدا با ضربه فنی آبرانکوویچ از مجارستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد محمد تاریک از مصر را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد، اما در دیدار رده‌بندی مقابل پاتریک جوزف از آمریکا با نتیجه 2 بر 10 نتیجه را واگذار کرد و پنجم شد.

دیروز در نخستین روز این رقابت‌ها پیام بویری در 75 کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز شد، مجتبی کریم‌فر در وزن 85 کیلوگرم از دور رقابت‌ها کنار رفت و محمدعلی گرایی نیز در 66 کیلوگرم پنجم شد. تیم منتخب ایران با 5 کشتی‌گیر در این مسابقات شرکت کرد.
منبع: فدراسیون کشتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس