کد خبر 391745
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳

امروز (یک‌شنبه) منابع خبری نزدیک به گروه‌های مسلح تروریستی در سوریه از ترور سرکرده «داعش» در «القلمون» بدست این گروه تروریستی تکفیری خبر دادند، تا اختلافات داخلی در داعش وارد فاز جدیدی شود.

به گزارش مشرق، سریال ترورها و تسویه حساب‌های داخلی در گروه تروریستی تکفیری «داعش» پس از آنکه دامن عناصر و سرکردگان این گروه در دو استان «رقه» و «دیرالزور» را گرفته بود، امروز (یک‌شنبه) به منطقه «القلمون» در ریف دمشق رسید.

براساس گزارش‌های رسیده از منطقه القلمون گروه تکفیری داعش اقدام به ترور سرکرده‌اش در منطقه القلمون بنام «ابو عایشه البانیاسی» پس از بروز اختلافات داخلی میان سرکردگان این گروه، کرد.

منابع نزدیک به گروه‌های مسلح تروریستی در این خصوص توضیح دادند که البانیاسی پس از آنکه با «ابو الولید المقدسی»، قاضی شرع داعش اختلاف پیدا کرد، در منطقه عرسال و نزدیکی گذرگاه مرزی «میرا» بین لبنان و سوریه با شلیک گلوله از سوی عناصر تکفیری داعش ترور شد.

گفته شده که سرکرده داعش در منطقه القلمون دارای روابطی بسیار نزدیک و عمیق با «ابو مالک التلی»، سرکرده گروه تروریستی تکفیری «جبهه النصره» در این منطقه بود.

منابع خبری نزدیک به جبهه النصره در صفحات اینترنتی خود در توئیتر در واکنش به ترور البانیاسی نوشتند که وی به دستور المقدسی ترور شده و دلیل آن هم رد تکفیر التلی توسط البانیاسی و انجام عملیات علیه وی در القلمون بوده است.

انتشار خبر ترور البانیاسی آن هم بدست خود داعش با واکنش‌های منفی بسیاری در این گروه مواجه شده و طرفداران وی با گروه‌های دیگر وابسته به داعش بشدت درگیر شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    0 0
    چیزی که الان زیاده تروریسته. یکی دیگه رو میزارن جاش. باید ریشه‌شون رو زد.
  • ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    0 0
    خرخره خورد کفتار ها به جان هم افتاده اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس