کد خبر 396658
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶

تیراندازی تروریست‌های مستقر در ارتفاعات منطقه کوهستانی «عرسال» به یک مقر ارتش لبنان، به پاسخ متقابل نظامیان لبنانی منجر شد.

به گزارش مشرق، در پی تیراندازی گروهی از تروریست‌های وابسته به گروهک‌های تروریستی داعش و جبهه النصره به یکی از مقرهای ارتش لبنان، نیروهای نظامی لبنان به سوی عوامل مهاجم نیز تیراندازی کردند.

وبگاه خبری تلویزیون «الجدید» در خبری اعلام کرد: افراد مسلح شب گذشته به مقر «عقبه» ارتش لبنان در منطقه مرزی عرسال حمله و آن را هدف تیراندازی قرار دادند. چنین امری پاسخ نیروهای ارتش را در پی داشت. ارتش لبنان از انواع مختلف اسلحه در پاسخ به این حمله استفاده کرد.

بر اساس این گزارش، هم اکنون تحرکات مشکوکی از سوی افراد مسلح در ارتفاعات منطقه کوهستانی شرق لبنان (روبروی منطقه کوهستانی القلمون سوریه) به چشم می‌خورند که ارتش لبنان نیز به منظور جلوگیری از هر گونه حمله احتمالی به مقرهایش، نیروهای خود را در آن منطقه به حالت آماده باش در آورده است.

رسانه‌های لبنانی هیچ آماری از تلفات این تبادل آتش اعلام نکردند.

عناصر مسلح وابسته به گروهک‌هیا تروریستی جبهة النصره و داعش از تابستان گذشته با نفوذ به مرز لبنان و اسارت گرفتن تعدادی از اعضای ارتش این کشور، مرز لبنان با سوریه را ناامن کرده‌اند.

درگیری‌ها در عرسال لبنان نیز از زمانی شدت گرفت که ارتش لبنان یکی از تروریست‌های النصره را بازداشت کرد و در مقابل النصره نیز با حمله به یک مرکز امنیتی در عرسال چهار نفر از جمله دو غیرنظامی را کشت و 20 نظامی را ربود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس