کد خبر 391675
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶

یک مبلغ سعودی با اشاره به اقدام داعش در فریب دادن جوانان از طریق شبکه‌های اجتماعی، تأکید کرد که ازدواج زنان در این گروه به صورت شرعی صورت نمی گیرد.

به گزارش مشرق، "مانع المانع" در اظهاراتی تلویزیونی گفت: داعش از طریق شبکه های اجتماعی و یا تبلیغات افراد را جذب می کند ولی آنان بلافاصله پس از پیوستن به این گروه متوجه فریبکاری این گروه می شوند.
وی افزود: داعش با تهدید، از این افراد فریب خورده بیعت می گیرد.
المانع درباره زنان داعشی نیز خاطرنشان کرد: بیشتر زنان به خاطر ازدواج به داعش ملحق می شوند، در برخی موارد هم هدف آنان نفوذ به داخل داعش است؛ بعضی از این زنان هم بسیار افراطی هستند.
المانع با اشاره به ازدواج و طلاق زنان داعشی به صورت مکرر، تأکید کرد که این امر بدون رعایت عده صورت می گیرد که بیانگر بی توجهی داعش به مسائل شرعی است.
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    0 0
    این داعشی ها اسیرها رو میسوزونه -- زن و بچه ی مردم رو به بردگی میبره -- هزارتا جنایت دیگه میکنه حالا مشرق جان درباره ی شرعی بودن نکاح صحبت میکنی ؟لعنت خدا بر همشون.
  • علی ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    0 0
    کدام کارشان اسلامی و انسانی است که این یکیش اسلامی باشه خدا اموات شمارو بیامرزه کجا سیر میکنی بیدار شو ( از خواب گران خواب گران خواب گران خیز )از خواب گران خیز (اقبال لاهوری)
  • یه زن ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    0 0
    اون زنای بدبخت روببین که چقدر شوهر ندیده هستن که حاضرند با اینن حیوونا ازدواج کنن متاسفم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس