سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: بازی خوبی بود و خوشحالم که طلسم نباختنم به استقلال ادامه پیدا کرد و رکورد خوبی بود و دو توپ هم به دست دروازه ما نرسید.

به گزارش مشرق، فراز کمالوند پس از تساوی بدون گل مقابل استقلال در نشست خبری گفت: باید از مالک، هیات مدیره و مدیرعامل تشکر کنم و اینکه مالک باشگاه می‌گوید اگر تیم سقوط هم کند سرمربی وظیفه دارد که تیم را به لیگ برتر برگرداند تشکر می‌کنم و هیچ پاداشی بالاتر از این برایم نیست. مدیران باشگاه با این حمایت کاری کردند که برخی از افراد دست از برخی کارهایشان بردارند.

وی افزود: بازی خوبی بود و خوشحالم که طلسم نباختنم به استقلال ادامه پیدا کرد و رکورد خوبی بود و دو توپ هم به دست دروازه ما نرسید و مقابل تیمی بازی کردیم که پرافتخارترین مربی ایران و بازیکنان ملی پوش دارد و از امتیاز گرفته شده و راضی ام و بیشتر از نحوه بازی رضایت دارم. این تیم متعلق به استان است نه فراز کمالوند و مردم باید حمایت کنند. رقبای ما مثل نفت مسجد سلیمان بیش از 10 هزار تماشاگر دارد و ما هم دوست داریم هواداران بیایند نه فقط در بازی با استقلال در همه بازی‌ها از گسترش حمایت کنند.

فراز کمالوند در مورد جریان مسابقه امروز افزود گفت: یک بخش مسابقه فیزیکی بود و دومین مساله این بود که میرشفیعیان چگونه بازی کرد و اجازه نداد توپ روی دروازه ما بود و آمدن بیاتی‌نیا و میرشفیعیان به تیم خوب بود و همین که به استقلال فرصت گلزنی ندادیم خوب است.

وی در مورد اضافه کاری برخی بازیکنان تیم گسترش گفت: پمینا و یکی دو بازیکن اضافه کاری داشتند اما سبک بازی استقلال باعث شد ما اینگونه بازی کنیم و در درگیری‌های فیزیکی خوب بودیم و امروز ضعیف‌ترین بازی کرار را شاهد بودیم. امروز کرار نتوانست برای استقلال بازیکن تاثیرگذار باشد و نفراتشان را از بازی خارج کردیم. این تیم مال من نیست مال استان آذربایجان است.

کمالوند ادامه داد: برای چیدمان تیم به بازی حریف نگاه می‌کنیم اورلاندو بازیکن کلیدی ما غایب بود اما بازیکنان نیمکت نشین اجازه ندادند که غیبتش احساس شود، بازیکنان اعتماد به نفس پیدا کردند. من تعویضی کردم که تعویضم فوق العاده بود. آمدن درویشی خیلی خوب بود. محمد ابراهیمی بازیکنی است که  سه بازیکن استقلال را با اخطار مواجه کرد و حتی فخرالدینی بخاطر ابراهیمی تعویض شد و او حتی می‌توانست با تک به تک شدن با فروزان پنالتی بگیرد و دروازه بان استقلال را هم اخراج کند. باید ابراهیمی را اصلاح کنیم او در کناره ها فوق العاده است و شاگرد قلعه نویی بود و می‌خواست خودش را بیشتر نشان بدهد.

وی ادامه داد: این تیم روی سیستم 4-2-3-1 بسته شده و نمی‌توانیم روی تاکتیک 4-4-2 کار کنیم و اینکه موقعیت گلزنی به استقلال ندادیم خوب بود و با آمدن کرار با یک تغییر کوچک، او را مهار کردیم و او تاثیرگذارترین بازیکن لیگ ایران است، من کرار را می‌شناسم اما نمی‌گویم چه کردیم چون رقبای ما هفته‌های بعد با استقلال بازی دارند.زنوزی به ما قوت قلب داد و گفت تیم می‌ماند.

سرمربی گسترش با اشاره به بخشش کرار مقابل گسترش گفت: کرار را بخشیدند پنجشنبه ساعت 14 و 30 دقیقه که اصلا کمیته انضباطی وجود خارجی نداشت اما اگر کرار هفته آینده مقابل نفت مسجد سلیمان بازی نکند هم باید جواب مردم آذربایجان را بدهند. ما به این مسئله اعتراض نکرده‌ایم و نمی‌کنیم. اگر کرار را برای بازی با نفت مسجد سلیمان محروم کنند این انگ به فدراسیون می‌خورد که از یک تیم خاص حمایت می کند. من هیچ اعتراضی به بخشش او نکردم اما جفاست به گسترش فولاد که او را مقابل نفت محروم کنند.

سرمربی گسترش افزود: من همیشه روحیه‌ام خوب بوده است و این مرتبه مالک باشگاه در جمع بازیکنان این حرف را زده است و تاکنون به لطف خدا من کارنامه بدی در استان نداشته‌ام و کمک کنید تیم در لیگ برتر بماند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
    0 0
    شما قرار بود استقلال را چه با کرار و چه بدون کرار شکست دهی!!! همین دیروز گفتی!! با وجود فحاشی 90 دقیقه ای هواداران تراکتور و پرسپولیس بر علیه استقلال و امیر قلعه نوئی، باز هم به آرزوی بدرقه استقلال با شکست(چه با کرار و چه بدون کرار!!)نرسیدی!شب خوش!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس