کد خبر 391976
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰

هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال با رأی کمیته انضباطی به سه جلسه محرومیت محکوم شد.

کمیته انضباطی حکم کرار را اعلام کرد
به گزارش مشرق، باتوجه به درخواست تجدید نظرخواهی باشگاه استقلال نسبت به رأی کمیته انضباطی در قبال جاسم کرار، این کمیته اعلام کرد با توجه به بررسی‌های صورت گرفته، دلایل و مدارکی که مبنی بر بی‌گناهی بازیکن متخلف باشد، مشاهده نشده است.

با توجه به رفتار غیر ورزشی این بازیکن عراقی که امتناع و نافرمانی از اجرای دستور مقام رسمی مسابقه بود و با توجه به اینکه تنبیهاتی که در سوابق انضباطی وی بوده، تاکنون موثر واقع نشده است، این کمیته طبق بند 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی کرار جاسم را به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محروم کرد و همچنین این بازیکن باید مبلغ 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

طبق اعلام کمیته انضباطی صدور دستور موقت برای استفاده باشگاه استقلال از این بازیکن در روز جمعه اول اسفندماه مقابل تیم گسترش فولاد تبریز مطابق اختیارات رئیس کمیته انضباطی و صرفاً برای همان دیدار بوده تا این کمیته بتواند در اولین فرصت اداری موضوع را پیگیری و رأی را صادر کند.
منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • وحید ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    0 0
    حالا شد.کرار 3 جلسه محروم شد. قابل توجه اس دق لالیها
  • امیر ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    0 0
    میگم اول باید تاج و اون مجری معروف دوشنبه ای استقلال جلسه بذارن بعد تکلیف این بازیکن عراقی رو معلوم کنند شایدم این وسط دوباره بعلت خاصی به جاش صادقیان و عالیشاه محروم بشند اخه ما که نماینده این اقایون تو اسیا نیستیم و فقط نماینده این فوتبال باند قلعه نویی و دوستانشند
  • امیر ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    0 0
    چه فرقی میکنه ما که رفتیم اسیا شما به فکر بازی با نفت مسجد سلیمان باشید عالیشاه یادت نره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس